JDM Driftsstatus
Onsdag – 25-01-2023 – Kl. 09.30
Microsoft har pt. problemer med flere tjenester i Office 365, der kan ikke gives et tidsestimat for løsning. Primært Outlook og Teams er ramt, men også øvrige Microsoft 365 tjenester kan være ramt.Læs mere: https://status.office365.com/
Tirsdag – 08-11-2022 – Kl. 16.30
Trafik blev kl. 14.30 flyttet til sekundær linje fra GC – og vi er tilbage i normal drift, med alm. hastighed .Der arbejdes fortsat på primært problem fra GC – og JDM overvåger løbende situationen.Derudover arbejdes der med en løsning med en 3. udbyder som ikke er...
Tirsdag – 08-11-2022 – Kl. 13.18
Vi er nu i drift på en ny 10Gbit linje fra anden udbyder. Der kan være en anelse højere latency, men tilgengæld stabil drift. (Latency´en burde dog ikke kunne mærkes i alm. drift)
Tirsdag – 08-11-2022 – Kl. 12.13
Global Connect kan ikke finde problemet – arbejder stadig på det.Vi arbejder med CloudFactory på at blive omlagt til anden udbyder ASAP