fbpx

Den hybride arbejdsplads – Nemmere samarbejde

Hvad ville dine teams opnå hvis de kunne
arbejde nemmere sammen i din it-løsning?

  • Du får adgang til moderne samarbejds- og kommunikationsværktøjer, såsom Teams og SharePoint.
  • Du får fuld kontrol over dine dokumenter, så adgang og deling bliver let og ukompliceret. Også udenfor din virksomhed.
  • Du kan tilføje telefoni direkte i Teams, så du kan nøjes med én samlet løsning.
Få meget nemmere samarbejde med den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM

Når du anvender den hybride arbejdsplads, gør det samarbejde i din virksomhed nemmere.

Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM er cloudbaseret. Det vil sige at centrale systemer og data flyttes til skyen. Når det sker, frigøres medarbejdere fra de snævre og ufleksible bånd, der hører til klassiske it-løsninger.

Den hybride arbejdsplads giver dig følgende fordele:

N

Du kan arbejde effektivt, uanset hvor du befinder dig, og hvilken enhed du anvender.

N

Du kan samarbejde på dokumenter i realtid, uden risiko for dubletter.

N

Du tilgodeser behovet for at kunne samle forskellige behov hos forskellige medarbejdere.

En af fordelene ved den hybride arbejdsplads er nemmere samarbejde mellem mennesker – både internt og eksternt. Du får adgang til moderne samarbejds- og kommunikationsværktøjer, der samler teams og gør både teams og de enkelte medarbejdere mere effektive.

39%

af ansatte mener ikke at de i deres virksomhed er gode til at arbejde sammen

Kilde: Queens University

Mere end 145 millioner brugere anvender dagligt Teams til samarbejde.

Kilde: Statista

Vil du også have nemmere samarbejde med den hybride arbejdsplads?

Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, og oplev mulighederne.

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    DET FÅR DU MED Nemmere samarbejde OG DEN HYBRIDE ARBEJDSPLADS
    w

    Struktur på arbejdsområder og teams

    Ved brug af Teams vil der være mange dataejere og isolerede dataområder. Også i mindre virksomheder. Det styrker produktiviteten at samarbejdsfora hurtigt kan oprettes og at data nemt kan deles. Det kan dog være svært, især for nye medarbejdere, at overskue eller effektivt fremsøge relevante data uden struktur.

    Vi kan hjælpe med en fælles startside (portal) som er samlingspunkt for hele organisationen, uanset størrelse. Herfra kan der navigeres sikkert på tværs af dataområder og andre væsentlige informationer for organisationen.

    +

    Håndteringer af delinger internt og eksternt

    Vil du tillade at alle kan dele alt med alle – også eksternt? Eller vil du ikke tillade at nogen kan dele noget med nogen?

    Førstnævnte er typisk for risikabelt og sidstnævnte for restriktivt.

    Hvor sætter du grænsen? Og hvordan kontrollerer og håndhæver du det?

    Når dataområder ejes af tilfældige medarbejdere, øges risikoen for fejl, fx data som deles, slettes eller går tabt ved fratrædelser.

    Derfor hjælper vi dig med at bevare kontrollen og styringen af jeres muligheder for deling.

    n

    Optimerede arbejdsmetoder

    Når filer gemmes i fx Teams, kan de tilgås online via en browser eller direkte i Teams klienten. Den klassiske stifinder kan også anvendes.

    Det kan dog generelt ikke anbefales, bortset fra visse filtyper, som er nemmere at arbejde med via stifinder.

    Hvordan skelner du? Og hvordan sikrer du nem adgang til fælles opdaterede Office-skabeloner, så nye dokumenter skabes i tråd med virksomhedens stil, logo m.m.

    Vi hjælper dig med at optimere jeres arbejdsmetoder, så du bibeholder kontrollen over jeres dokumenter.

    Mulighed for at tilføje telefoni

    Ønsker du at integrere telefoni med Teams og dermed udfase din eksisterende telefonløsning?

    Så har du frihed til at vælge blandt operatører og selv have kontrol over fx integrationen, telefonkøer, beskeder og telefonløsningen generelt. Med telefoni til Teams du frigøres fra et bestemt teleselskab.

    Når telefoni er en del af jeres samarbejdsplatform, er overgangen mellem opgaver og samarbejder mere gnidningsfri.

    LØBENDE KONTROL OG TILPASNING AF MØDE-, VIDEO- OG TALEKVALITET

    Hvis oplevelsen af onlinemøder forstyrres af fx dårlig lyd- eller billedkvalitet, opnås den ønskede effekt ikke. Problemer skyldes typisk fejl, mangler eller forkert dimensionering af enheder (fx headset) eller netværket.

    For at øge tilfredsheden og dermed anvendelsen, er der brug for en metode til at opdage og løse eventuelle problemer. Desuden er indsigt i hvem og hvor mange, der rent faktisk bruger onlinemøder vigtig for at kunne følge op på om der sker besparelser på fx rejseaktiviteter.

    Med den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, hjælper vi dig med løbende at kontrollere og tilpasse, så I altid opnår det mest stabile resultst.

    Certificerede eksperter og support

    Den hybride arbejdsplads giver dig og din virksomhed mange muligheder.

    Det er vigtigt for os at du føler dig tryg i din løsning, og gør fuld brug af den.

    Vores certificerede eksperter hjælper dig med implementeringen, så du får fuld udnyttelse, og efterfølgende står vores support klar til at hjælpe alle medarbejdere i din virksomhed.

    Velfungerende løsning gør hverdagen lettere

    Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, kombineret med Modern Management elementer, har ændret måden hvorpå V Holm Jensen arbejder i hverdagen.

    ”Vi er meget glade for vores nye løsning, og samarbejdet med JDM har bare fungeret superfint. De er grundige, lytter til vores behov og leverer et produkt, der virker, og som passer til os. Det kunne ikke være bedre!”

    Kim Vobbe

    Eftermarkedschef, V Holm Jensen

    Girl in a jacket

    Girl in a jacket

    Girl in a jacket

    Girl in a jacket
    Girl in a jacket

    Girl in a jacket

    Girl in a jacket

    Girl in a jacket

    Udpluk af virksomheder, som anvender løsninger fra JDM

    Ofte stillede spørgsmål:
    Skjult
    Hvad er den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM?
    En fleksibel arbejdsmodel –

    Begrebet ”Den hybride arbejdsplads” dækker over alle de cloudbaserede løsninger og teknologier, der understøtter nutidens digitale virksomheder og medarbejdere i hverdagen. Det er en fleksibel arbejdsmodel, designet til sikkert og stabilt at kunne udføre sit arbejde effektivt, både på og uden for kontoret.

    Teknologi og metode –

    Microsoft udvikler teknologien. Vi sætter strøm til den og hjælper dermed din virksomhed til at få fordelene ved den. Når vi omtaler ”den hybride arbejdsplads” er det dog ikke kun teknologien i sig selv, vi tænker på. Det er også vores metode til implementering, der følger Microsofts anbefalinger og tager højde for kendte fremtidsplaner (roadmaps). Så teknologien dels anvendes, som den er tiltænkt og dels nemt kan vedligeholdes, så den følger med tiden.

    Rettesnor for sammenhængen på tværs af cloud-løsninger –

    Uanset hvad vi hjælper dig med, ser vi det i en større sammenhæng. Om det er Microsoft 365 eller Azure, som fundament for højere sikkerhed eller mere fleksibilitet. Om det er Dynamics 365, Power Platform eller cloudwork, som platform for smartere processer eller bedre forretningsoverblik. Eller om det er Microsoft Teams som platform for nemmere samarbejde, så er ”den hybride arbejdsplads” den rettesnor, der binder det hele sikkert sammen.

    Hvorfor skal vi have en hybrid arbejdsplads?

    For at fremtidssikre din virksomhed. Både medarbejdere, kunder og lovgivning stiller stadig større krav. For at kunne følge med kræves tidssvarende it-løsninger.

    Flere fordele

    Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM giver desuden en række fordele, som kan øge din konkurrenceevne. Blandt fordelene kan nævnes mere fleksibilitet, højere sikkerhed, nemmere samarbejde og smartere processer.

    Hvordan fungerer løsningen rent teknisk?

    Den hybride arbejdsplads er primært en cloudbaseret løsning. Det vil sige at centrale systemer og data vil være tilgængelige i skyen. Denne kobling til skyen gør at hele din virksomhed bliver tilgængelig fra alle enheder, så længe de er forbundet til internettet.

    Helt grundlæggende

    Helt grundlæggende gør vi brug af de muligheder der ligger i Microsoft 365 pakkerne, som kombineret Microsofts lokale cloudservere gør den hybride arbejdsplads mulig.

    Hvilke virksomheder har brug for løsningen?

    Alle virksomheder som ønsker en mere fleksibel og hybrid tilgang til deres it-løsning. Desuden er der i løsningen indbygget højere sikkerhed, nemmere samarbejde, smartere processer og bedre overblik.

    Hvilke enheder kan løsningen bruges med?

    Alle de enheder som understøttes af Microsoft, er også understøttet af den hybride arbejdsplads. Fx Windows pc’ere, Mac, Android og Apple tablets og smartphones. Foruden disse mere mobile enheder, kan egne lokale servere og løsninger som oftest implementeres i løsningen.

    Skjult
    Hvilke licenser kræves der?

    Hele din forrentning og alle dine ønsker kan understøttes af de mange cloud-tjenester i Microsofts cloud-økosystem, som er grundlaget for den hybride arbejdsplads. Tredjepart leverandører bidrager desuden til økosystemet med løsninger, der udvider Microsofts funktioner og giver øget værdi.

    Typiske licenser

    Dine ønsker og behov afgør hvilke licenser, der kræves for at understøtte netop din forretning. Den typiske virksomhed anvender en kombination af Microsoft 365, Azure, Dynamics 365 (Business Central og eller CRM) og i stadig stigende grad ser vi at Microsoft Power Platform (herunder Power BI) og cloudwork tages i anvendelse.

    Trejdepart

    Af typpiske trejdepartsudvidelser kan nævnes fx Mailsignatur, Continia, Click Dimensions, Printix og Heimdal.

    Hvordan kommer jeg i gang med løsningen?

    Du udfylder formularen på denne side, ellers kontakter du os direkte på 63133020 eller service@jdm.dk. Vi aftaler tidspunkt for en indledende workshop, som vil afklare det videre forløb.

    Hvor lang tid tager implementeringen af løsningen?

    Der er mange muligheder i den hybride arbejdsplads og din virksomhed er unik i dens opbygning og tilgang til it. Desuden afhænger meget af implementeringen af hvor klar dine medarbejdere er på de nye muligheder. Dog kan den hybride arbejdsplads som regel implementeres på få uger, efter det indledende opstartsmøde.   

    Hvad skal jeg forberede for at komme i gang med løsningen?

    Som udgangspunkt, behøver du ikke forberede noget inden den første demonstration af løsningen. Vores konsulent vil guide dig gennem hele forløbet.

    Kan løsningen kombineres med mine nuværende systemer?

    Som udgangspunkt ja, så kan den hybride arbejdsplads godt kombineres med andre løsninger. Dog har den hybride arbejdsplads har mange facetter, og da vi endnu ikke kender jeres nuværende løsning, er det meget svært at generalisterne. Udfyld formularen på denne side, og lad vores konsulent kontakte dig. Så finder vi med sikkerhed en løsning.

    Læs mere

    Du kan læse mere om den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM her

    Hos JDM er din
    it i trygge hænder

    N

    LANDSDÆKKENDE SERVICE OG SUPPORT
    – kort til nærmeste certificerede medarbejder

    N

    TOTALLEVERANDØR AF IT TIL VIRKSOMHEDER
    – infrastruktur,  forretningssystemer, hardware og cloud

    N

    SOLIDE PARTNERSKABER MED ANERKENDTE LEVERANDØRER
    – bla. guldpartner niveau i 13 Microsoft kompetencer

    Ring på +45 63 13 30 20

    for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og dine medarbejdere

    års erfraing

    virksomheder

    brugere på landsplan

    Vil du også have nemmere samarbejde med den hybride arbejdsplads?

    Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, og oplev mulighederne.

      Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

      Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM

      Gør organisationer og den enkelte medarbejder i stand til at udrette mere og opnå bedre resultater

      Microsoft udvikler teknologien. Vi sætter strøm til den og hjælper dermed din virksomhed til at få fordelene ved den. Når vi omtaler ”den hybride arbejdsplads” er det dog ikke kun teknologien i sig selv, vi tænker på. Det er også vores metode til implementering, der følger Microsofts anbefalinger og tager højde for kendte fremtidsplaner (roadmaps). Så teknologien dels anvendes, som den er tiltænkt og dels nemt kan vedligeholdes, så den følger med tiden.

      Ikonet for mere fleksibilitet

      Mere fleksibilitet

      Frigørelse af medarbejdere fra tid, sted og enhed, så de kan arbejde alle steder fra og via pc, smartphone eller tablet.

      Ikonet for højere sikkerhed

      Højere sikkerhed

      Tidssvarende sikkerhedsforanstaltninger, der sikrer data mod et stigende trusselsniveau og  skærpet lovgivning (GDPR).

      Ikonet for nemmere samarbejde

      Nemmere samarbejde

      Samarbejds- og kommunikationsværktøjer der skaber sammenhængende teams og gør både teams og de enkelte medarbejdere mere effektive.

      Ikonet for smartere processer

      Smartere processer

      Fremtidssikret platform til forretningsprocesser, der kosteffektivt arbejder perfekt sammen,  åbner nye muligheder og giver bedre service.

      Ikonet for smartere processer

      Større overblik

      Få indsigt, der gør forskel ved at udnytte og forbinde data på tværs af systemer, så  beslutninger kan træffes på oplyst grundlag.

      //Test til get url
      // Test til get formcapture 310523