fbpx

Den hybride arbejdsplads – Større overblik

Hvad ville du opnå med større dataoverblik, der bringer dig på forkant med forretningens udvikling?

  • Du får hjælp til at indsamle de data du allerede genererer.
  • Værktøjer til at kombinere og analysere dine data.
  • Redskaber så du kan dele og præsentere dine data med andre.
Få meget større overblik med den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM

Når du anvender den hybride arbejdsplads, får din virksomhed større overblik.

Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM er cloudbaseret. Det vil sige at centrale systemer og data flyttes til skyen. Når det sker, frigøres medarbejdere fra de snævre og ufleksible bånd, der hører til klassiske it-løsninger.

Den hybride arbejdsplads giver dig følgende fordele:

N

Hjælp til at indsamle den data du måske allerede i dag genererer, men ikke udnytter. Dine data er en vigtig ressource, som du måske ikke udnytter optimalt.

N

Værktøjer til at behandle din data, så den omdannes til kraftfuld viden og overblik, som du kan tage beslutninger ud fra.

N

Vejledning i at skabe visuelle rapporter, som du kan præsentere for og dele med andre i virksomheden. Det er slut med at sende Excel-ark rundt i din virksomhed.

Du kan få indsigt, der gør forskel ved at udnytte og forbinde data på tværs af systemer, så beslutninger kan træffes på oplyst grundlag.

5 millioner

brugere på verdensplan anvender Microsoft til at håndtere data.

Kilde: Microsoft

Den hybride arbejdsplads bygger på Microsoft teknologi og bruges globalt af mere end 500.000 virksomheder. Det er din garanti for en holdbar og troværdig platform.

Vil du også have større overblik med den hybride arbejdsplads?

Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, og oplev mulighederne.

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    Det får du med større overblik og den hybride arbejdsplads
    \

    Én platform til dine alle data

    Vi samler de data du måske allerede i dag genererer i fx marketing-, produktion-, bogholderi- eller salgsafdelingen ét sted.

    Ved at kombinere data fra fl ere datakilder opnås en ellers uopnåelig viden, der kan styrke din konkurrenceevne og effektivitet. Med BI kan data samles, uden der nødvendigvis skal laves besværlige integrationer mellem systemer.

     

    Opsætning af mål og kpi'er

    Hvis ikke man kan se eller måle resultatet af den indsats man gør, er det svært dels at vide
    om man når sine mål og dels at motivere sig til at gøre en ekstra indsats. Omvendt, hvis de
    forkerte ting måles, kan det have den modsatte effekt.

    Vi hjælper dig med at visualisere dine mål, i rapporter som let kan deles og præsenteres.

    Data til de korrekte personer

    Det er en fordel for din virksomhed at have indsigt i data, men hvis de data falder i de
    forkerte hænder, kan det være en risiko.

    Vi hjælper dig med at inddele dine data, så det kun er de korrekte personer som har adgang til den.

    En omstilling du kan håndtere

    Det behøver ikke være omkostningstungt eller landtrukket at komme i gang med et data-projekt.

    Selvom målet i sidste ende er det fulde overblik, kan du starte med et mindre projekt hvor de lavthængende frugter høstes.

    Tidsbesparelser og mindre bøvl

    Du bruger sikkert allerede ressourcer på rapportering i dag. Selvom din virksomhed ikke anvender et BI-værktøj til at analysere data endnu, bruges der sandsynligvis
    alligevel tid på at samle og præsentere fx salgs-, finans- eller produktionsdata.

    Med de rette rapporter og data, er dette ikke længere nødvendigt.

    Certificerede eksperter og support

    Den hybride arbejdsplads giver dig og din virksomhed mange muligheder.

    Det er vigtigt for os at du føler dig tryg i din løsning, og gør fuld brug af den.

    Vores certificerede eksperter hjælper dig med implementeringen, så du får fuld udnyttelse, og efterfølgende står vores support klar til at hjælpe alle medarbejdere i din virksomhed.

    Ofte stillede spørgsmål:
    Skjult
    Hvad er den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM?
    En fleksibel arbejdsmodel –

    Begrebet ”Den hybride arbejdsplads” dækker over alle de cloudbaserede løsninger og teknologier, der understøtter nutidens digitale virksomheder og medarbejdere i hverdagen. Det er en fleksibel arbejdsmodel, designet til sikkert og stabilt at kunne udføre sit arbejde effektivt, både på og uden for kontoret.

    Teknologi og metode –

    Microsoft udvikler teknologien. Vi sætter strøm til den og hjælper dermed din virksomhed til at få fordelene ved den. Når vi omtaler ”den hybride arbejdsplads” er det dog ikke kun teknologien i sig selv, vi tænker på. Det er også vores metode til implementering, der følger Microsofts anbefalinger og tager højde for kendte fremtidsplaner (roadmaps). Så teknologien dels anvendes, som den er tiltænkt og dels nemt kan vedligeholdes, så den følger med tiden.

    Rettesnor for sammenhængen på tværs af cloud-løsninger –

    Uanset hvad vi hjælper dig med, ser vi det i en større sammenhæng. Om det er Microsoft 365 eller Azure, som fundament for højere sikkerhed eller mere fleksibilitet. Om det er Dynamics 365, Power Platform eller cloudwork, som platform for smartere processer eller bedre forretningsoverblik. Eller om det er Microsoft Teams som platform for nemmere samarbejde, så er ”den hybride arbejdsplads” den rettesnor, der binder det hele sikkert sammen.

    Hvorfor skal vi have en hybrid arbejdsplads?

    For at fremtidssikre din virksomhed. Både medarbejdere, kunder og lovgivning stiller stadig større krav. For at kunne følge med kræves tidssvarende it-løsninger.

    Flere fordele

    Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM giver desuden en række fordele, som kan øge din konkurrenceevne. Blandt fordelene kan nævnes mere fleksibilitet, højere sikkerhed, nemmere samarbejde, smartere processer og større overblik.

    Hvordan fungerer løsningen rent teknisk?

    Den hybride arbejdsplads er primært en cloudbaseret løsning. Det vil sige at centrale systemer og data vil være tilgængelige i skyen. Denne kobling til skyen gør at hele din virksomhed bliver tilgængelig fra alle enheder, så længe de er forbundet til internettet.

    Helt grundlæggende

    Helt grundlæggende gør vi brug af de muligheder der ligger i Microsoft 365 pakkerne, som kombineret Microsofts lokale cloudservere gør den hybride arbejdsplads mulig.

    Hvilke virksomheder har brug for løsningen?

    Alle virksomheder som ønsker en mere fleksibel og hybrid tilgang til deres it-løsning. Desuden er der i løsningen indbygget højere sikkerhed, nemmere samarbejde, smartere processer og større overblik.

    Hvilke enheder kan løsningen bruges med?

    Alle de enheder som understøttes af Microsoft, er også understøttet af den hybride arbejdsplads. Fx Windows pc’ere, Mac, Android og Apple tablets og smartphones. Foruden disse mere mobile enheder, kan egne lokale servere og løsninger som oftest implementeres i løsningen.

    Skjult
    Hvilke licenser kræves der?

    Hele din forrentning og alle dine ønsker kan understøttes af de mange cloud-tjenester i Microsofts cloud-økosystem, som er grundlaget for den hybride arbejdsplads. Tredjepart leverandører bidrager desuden til økosystemet med løsninger, der udvider Microsofts funktioner og giver øget værdi.

    Typiske licenser

    Dine ønsker og behov afgør hvilke licenser, der kræves for at understøtte netop din forretning. Den typiske virksomhed anvender en kombination af Microsoft 365, Azure, Dynamics 365 (Business Central og eller CRM) og i stadig stigende grad ser vi at Microsoft Power Platform (herunder Power BI) og cloudwork tages i anvendelse.

    Trejdepart

    Af typpiske trejdepartsudvidelser kan nævnes fx Mailsignatur, Continia, Click Dimensions, Printix og Heimdal.

    Hvordan kommer jeg i gang med løsningen?

    Du udfylder formularen på denne side, ellers kontakter du os direkte på 63133020 eller service@jdm.dk Vi aftaler tidspunkt for en indledende workshop, som vil afklare det videre forløb.

    Hvor lang tid tager implementeringen af løsningen?

    Der er mange muligheder i den hybride arbejdsplads og din virksomhed er unik i dens opbygning og tilgang til it. Desuden afhænger meget af implementeringen af hvor klar dine medarbejdere er på de nye muligheder. Dog kan den hybride arbejdsplads som regel implementeres på få uger, efter det indledende opstartsmøde.

    Hvad skal jeg forberede for at komme i gang med løsningen?

    Som udgangspunkt, behøver du ikke forberede noget inden den første demonstration af løsningen. Vores konsulent vil guide dig gennem hele forløbet.

    Kan løsningen kombineres med mine nuværende systemer?

    Som udgangspunkt ja, så kan den hybride arbejdsplads godt kombineres med andre løsninger. Dog har den hybride arbejdsplads mange facetter, og da vi endnu ikke kender jeres nuværende løsning, er det meget svært at generalisterne. Udfyld formularen på denne side, og lad vores konsulent kontakte dig. Så finder vi med sikkerhed en løsning.

    Læs mere

    Du kan læse mere om den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM her

    Hos JDM er din
    it i trygge hænder

    N

    LANDSDÆKKENDE SERVICE OG SUPPORT
    – kort til nærmeste certificerede medarbejder

    N

    TOTALLEVERANDØR AF IT TIL VIRKSOMHEDER
    – infrastruktur,  forretningssystemer, hardware og cloud

    N

    SOLIDE PARTNERSKABER MED ANERKENDTE LEVERANDØRER
    – bla. guldpartner niveau i 13 Microsoft kompetencer

    Ring på +45 63 13 30 20

    for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og dine medarbejdere

    års erfraing

    virksomheder

    brugere på landsplan

    Vil du også have større overblik med den hybride arbejdsplads?

    Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM, og oplev mulighederne.

      Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

      Den hybride arbejdsplads fra Microsoft og JDM

      Gør organisationer og den enkelte medarbejder i stand til at udrette mere og opnå bedre resultater

      Microsoft udvikler teknologien. Vi sætter strøm til den og hjælper dermed din virksomhed til at få fordelene ved den. Når vi omtaler ”den hybride arbejdsplads” er det dog ikke kun teknologien i sig selv, vi tænker på. Det er også vores metode til implementering, der følger Microsofts anbefalinger og tager højde for kendte fremtidsplaner (roadmaps). Så teknologien dels anvendes, som den er tiltænkt og dels nemt kan vedligeholdes, så den følger med tiden.

      Ikonet for mere fleksibilitet

      Mere fleksibilitet

      Frigørelse af medarbejdere fra tid, sted og enhed, så de kan arbejde alle steder fra og via pc, smartphone eller tablet.

      Ikonet for højere sikkerhed

      Højere sikkerhed

      Tidssvarende sikkerhedsforanstaltninger, der sikrer data mod et stigende trusselsniveau og  skærpet lovgivning (GDPR).

      Ikonet for nemmere samarbejde

      Nemmere samarbejde

      Samarbejds- og kommunikationsværktøjer der skaber sammenhængende teams og gør både teams og de enkelte medarbejdere mere effektive.

      Ikonet for smartere processer

      Smartere processer

      Fremtidssikret platform til forretningsprocesser, der kosteffektivt arbejder perfekt sammen,  åbner nye muligheder og giver bedre service.

      Ikonet for smartere processer

      Større overblik

      Få indsigt, der gør forskel ved at udnytte og forbinde data på tværs af systemer, så  beslutninger kan træffes på oplyst grundlag.

      //Test til get url
      // Test til get formcapture 310523