fbpx
2 kvindelige medarbejdere der snakker om hvordan de skal fordele arbejdet på en ny opgave

Værdien af samarbejde i det hybride arbejdsrum

I kølvandet på pandemien vælger virksomheder på tværs af brancher og sektorer at implementere hybride arbejdsmodeller, der giver deres medarbejdere fleksibilitet og øget frihed i deres hverdag. Den hybride tilgang har mange fordele – fx har medarbejderne en tendens til at føle sig mere engageret og er mere produktive. Dog er der et par vigtige ting, virksomheder skal have styr på, hvis de vil have succes med deres hybride arbejdsplads – Og det inkluderer fx afholdelse af møder.

Giv dine medarbejdere flere valg

I et hybridt arbejdsmiljø, bør folk være i stand til at mødes med kolleger, kunder og samarbejdspartnere uanset hvor de er, og hvilken enhed de bruger. Nogle ønsker at bruge deres bærbare computer i hjemmet ved køkkenbordet, andre foretrække at være på kontoret, og nogle ønsker at kunne deltage i møder via alm. telefonopkald.

Virksomheder skal være i stand til at tage højde for alle disse forskellige muligheder, muliggøre problemfri adgang, der fremmer digitalt samarbejde.

Desuden ønsker nogle at virksomheder at kunne afholde webinarer eller andre virtuelle arrangementer med både interne og eksterne – De ønsker at være i stand til med lethed at etablere arrangementer med mange personer på en gang. Hvis du lever af at tale med kunder og det at kunne kommunikere er en essentiel del af din hverdag, skal du kunne skabe disse møde-miljøer let og enkelt.

Dagens mødesoftware

Desværre ser vi at meget af dagens mødesoftware ikke designet til at tillade samarbejde i realtid på tværs af flere platforme. De fleste samarbejdsteknologier taler ikke sammen, og det gør det til en klodset oplevelse, når folk ikke arbejder sammen i samme rum. Andre har flere licenser til forskellige funktioner, hvilket gør det svært at identificere et positivt afkast investering i deres produkt.

Hvad er Løsningen?

Du har brug for en platform, der integrerer fx møder, chats, e-mail og andre trejdeparts applikationer, så dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere kan samarbejde i realtid og få ting lavet hvor som helst fra.

Med Microsoft Teams får du det + lidt mere. Teams, en samarbejdsplatform i Microsoft 365 pakken, som hjælper dine medarbejderne med at styre hele mødeoplevelsen – fra start til slut. Inden mødet starter kan du fx kommunikere via chatfunktionen, dele filer og arbejde på præsentationen med dine kollegaer.

Når mødet afholdes, leverer du samme problemfrie oplevelse til folk på kontoret, dem ved køkken og til dem der ringer ind via deres mobiltelefon.

Efter mødet kan du dele noter, opgaver og fx oprette fælles kanaler som samarbejdsområde som kan fungere som forberedelse til næste gang.

gratis ebog

De 4 mest almindelige sikkerhedsfaldgruber

Sådan driver du din virksomhed på en sikker måde - når som helst og hvor som helst.

    Når du udfylder formularen, accepterer du vores privatlivspolitik.

    Vi samler på glade kunder

    Mød vores kunder

    Nyheder

    Seneste artikler

    4 typer backupløsninger forklaret

    4 typer backupløsninger forklaret

    4 typer backupløsninger forklaret : Indbyggede løsninger, Byg-det-selv, lokal løsning samt cloudløsning. Hvad er der rigtige for dig?

    //Test til get url