CRM forretningskonsulent/marketing automation konsulent

Vores succes afhænger af vores medarbejdere

 

CRM forretningskonsulent/marketing automation konsulent

I 2021 bliver der travlt, så vi udvider med nye kollegaer - Vil du være med på holdet?

Som medarbejder hos JDM bliver du en del af et team, der sammen skaber resultaterne. Du trækker selvfølgelig på dine kollegaer og på de erfaringer og standarder vi sammen har opbygget gennem mere end 10 år. Vi påskønner, at du bidrager med din viden og erfaringer, så vi sammen bliver endnu stærkere.

Vi værdsætter et stærkt kollegialt fællesskab og et ditto vidensniveau, som vi holder ved lige via solid uddannelse og træning.

Vi tager vores egen medicin, så mange af de løsninger vi tilbyder vores kunder, har vi taget i brug hos os selv. Derfor forventer vi, at du er omstillingsparat og har lyst til at være med forrest hvor det meste hele tiden er nyt

Opgaver

  • Rådgive virksomhedens kunder om optimal brug af løsninger, der er baseret på Microsoft CRM
  • Lave behovsanalyser, installation, tilpasning af nye og eksisterende CRM-løsninger
  • Facilitering og afholdelse af workshops hos virksomhedens kunder
  • Udarbejdelse af løsningsforslag
  • Bidrage til estimering af projekter og projektopgaver
  • Projektledelse (i mindre grad) på projekter
  • Opsætte og rådgive omkring marketing automation – vi bruger ClickDimensions og Dynamics marketing

Forventninger til faglige kvalifikationer

  • Praktisk erfaring med konfigurering og implementering af Dynamics CRM
  • Praktisk erfaring med at anvende marketing automation systemer – har kandidaten praktisk erfaring med ClickDimensions er det en fordel
  • Praktisk erfaring med rollen som forretningskonsulent
  • Praktisk erfaring med – eller interesse for – Dynamics cloud

Kan kandidaten også bidrage inden for nedenstående områder, er det et plus

  • Certificeret i ClickDimensions (hvis ikke, sørger vi for du bliver certificeret)
  • Erfaring med at arbejde med agile projektmetoder
  • Erfaring med projektledelse

Personlige egenskaber 

  • Selvstændig og initiativrig
  • Gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Løsnings- og forretningsorienteret med gode samarbejdsevner
  • Pligtopfyldende og kvalitetsbevidst
  • Gode analytiske evner og en struktureret tilgang til opgaverne
  • Personlig robust med evne til at bevare roen – også når det går stærkt
  • Teamplayer, alsidig og fleksibel med ønske om at lære og bidrage i teamet.
  • Motiveres af ansvar og trives i en selvstyrende organisation, hvor det forventes at vi selv tager initiativer og ansvar når vi ser muligheder for optimering og forbedring.

Vi tilbyder

En spændende og alsidig hverdag, som byder på mange typer opgaver på tværs af virksomheden. Et job med fremtidige muligheder, medbestemmelse og strategisk indflydelse.

Udover en attraktiv lønpakke har vi bl.a. sundhedssikring, tandforsikring, frokostordning, selvvalg af hardware, fri telefon og internet, videreuddannelse, firmatøj og meget mere.

Arbejdssted

Århus eller Odense, valget er dit.

Ansøg og kontakt

Ansøgning med CV og relevante dokumenter sendes til: job@jdm.dk, mrk: MAK i emne-feltet, senest 5. februar 2021.

JDM A/S, www.jdm.dk er den moderne it-partner og landsdækkende it-leverandør til erhverv med kontorer i Odense, Aarhus og København. Vi er ca. 60 medarbejdere som hjælper vores kunder med at komme med på den Moderne Arbejdsplads med fokus på Microsoft.

 

Højt ambitionsniveau

Vi ønsker at være førende inden for vores branche.
Derfor sætter vi pris på et højt fagligt niveau og gode personlige egenskaber.

Som medarbejder

Som medarbejder hos JDM bliver du en del af et team, der sammen skaber resultaterne.
Du trækker selvfølgelig på dine kollegaer og på de erfaringer og standarder vi sammen har opbygget gennem mere end 10 år.

Og vi påskønner at du bidrager med din viden og erfaringer,
så vi sammen bliver endnu stærkere.

Vi værdsætter et stærkt kollegialt fællesskab og et ditto vidensniveau,
som vi holder ved lige via solid uddannelse og træning.

Vi tager vores egen medicin

Vi er et af Danmarks førende Microsoft konsulenthuse og mange af de løsninger vi tilbyder vores kunder
har vi taget i brug hos os selv.

Vi tror på at vores rådgivning bliver endnu bedre når vi ikke bare taler teori,
men kan dokumentere praktisk erfaring med de løsninger vi sælger.

Derfor forventer vi at du er omstillingsparat og har lyst til at være med forrest hvor det meste hele tiden er nyt.

Din arbejdsglæde er vores drivkraft

Vi ved at din arbejdsglæde er en forudsætning for din præstation. Derfor bestræber vi os hele tiden på at blive en bedre arbejdsplads. Vi skal ikke bare gøre en god indsats overfor vores kunder. Vi skal også samtidig have det godt og sjovt.

Vi har højt til loftet og tilstræber en godhjertet samarbejdskultur hvor der er plads til både personlig og faglig udvikling.
Vores kultur er præget af en uformel omgangstone og et fleksibelt arbejdsmiljø.

Bliv en del af det gode selskab

Vi sætter høje standarder fordi vi ønsker at give vores voksende kundekreds service i særklasse, og det kræver naturligvis en del af dig.

Til gengæld bliver du en del af en succes, der vokser stærkt og har spændende projekter og kunder.

Hvis du mener en karriere hos JDM er noget for dig er du velkommen til at sende et par ord om dig selv og dit cv til job@jdm.dk

 

Den moderne arbejdsplads

Den moderne arbejdsplads er forankret i skyen og den digitale verden. En verden hvor mennesker og teknologi arbejder problemfrit sammen og derfor kan opnå mere og skabe bedre resultater.

Modern Workplace er en af JDMs it-løsninger i samarbejde med Microsoft
 
JDM er landsdækkende totalleverandør af den moderne arbejdsplads, baseret på Microsoft 365 og Dynamics 365
Kontakt