
Azure Active Directory
Enkel styring af identiteter
Identitets- og adgangsstyring
Styr dine medarbejderes adgange til data og systemer med en central skybaseret løsning til administration af brugernavne og adgangskoder
Forøg produktiviteten og reducer omkostningerne
Du bliver mere produktiv, når du kun har ét brugernavn og én adgangskode at huske samt en ensartet oplevelse på alle dine enheder.
Du sparer tid, når du fx selv kan nulstille din adgangskode, hvis du glemmer den. Det reducerer også omkostninger og ventetid i forbindelse med assistance fra it-afdelingen.
Identitets- og adgangsstyring
Når medarbejdere anvender et brugernavn og tilhørende adgangskode for at tilgå data eller et system, får de adgang via deres identitet. Identiteter opbevares og administreres typisk i Windows Active Directory i OnPremise miljøer.
Med Azure Active Directory Premium får du adgang til skybaseret administration, der udvider mulighederne i Windows Active Directory. De to løsninger sammenkobles nemt til en sammenhængende hybrid løsning.
Dermed får du mulighed for at anvende samme identitet (brugernavn og adgangskode) på tværs af miljøer og systemer. Både interne systemer på egne servere og en lang række cloud tjenester kan omfattes.
Administrer adgangen til virksomhedens ressourcer
Azure Active Directory Premium (AAD) er en skybaseret løsning til administration af identiteter, der hjælper med at beskytte adgangen til applikationer og ressourcer i hele virksomheden.
Du får bl.a. mulighed for multifaktorgodkendelse (MFA), betingede adgangspolitikker og overvågning af mistænkelig aktivitet, der hjælper med at minimere potentielle sikkerhedsrisici.

Mulighed for enkeltlogon til dine applikationer, herunder tusindvis af forudintegrerede SaaS-apps

Opret og administrer én enkelt identitet for hver bruger på tværs af din hybridvirksomhed, og hold dermed brugere, grupper og enheder synkroniseret

Beskyt identiteter ved at håndhæve risikobaserede politikker til adgangsstyring og multifaktorgodkendelse (Multi-Factor authentication MFA) til både OnPremise- og cloud-applikationer

Forøg produktiviteten ved brug af selvbetjent nulstilling af adgangskoder
Nyheder
Seneste artikler
Microsoft Teams
Microsoft Teams kombinerer flere værktøjer for at give medlemmerne en smartere og mere effektiv samarbejdsoplevelse. Teams håndterer og samler fx Planner og OneNote, på en simpel og effektiv måde.
Microsoft Exchange
Hold forbindelsen, også når du er på farten Med Office 365 mister du aldrig kontakten, når du fx begynder at arbejde ved dit skrivebord, arbejder fra telefonen på vej til et møde og skifter til en webbrowser, når du ankommer.
Du kan få adgang til mail, delte kalendere og kontakter overalt og på alle enheder.
Dynamics 365
Få det bedste ud af din virksomheds potentiale, ved at udnytte dine data til at forbinde kunder, produkter, personer og driftsaktiviteter.
Windows
Ønsker du optimal sikkerhed skal du tage funktionerne i Windows 10 Enterprise i brug.
Skype for Business
Skype for Business understøtter chat, tale, skærmdeling og videokonference.
Desuden kan du kommunikere med verdens mere end 300 mio. Skype-brugere.
Office 365
Office-programmer – opdateres månedligt med eksklusive funktioner og sikkerhedsforbedringer
– giver dig adgang til at oprette, redigere og dele fra din pc/Mac eller din iOS-, Android- eller Windows-enhed med hvem som helst i realtid.
Den moderne arbejdsplads fra Microsoft og JDM
at udrette mere og opnå bedre resultater