fbpx

All-inclusive it-serviceaftale

Vi tager det samlede ansvar for drift af din it-løsning til en fast månedlig pris pr. bruger. Det inkluderer fx de nødvendige licenser, etablering af den nye løsning, migrering af data fra din nuværende løsning, løbende overvågning samt fri support.

Slip for uforudsete regninger og høje timepriser

It-serviceaftale som all-inclusive

Med en it-serviceaftale til fast pris slipper du for uforudsete regninger og høje timepriser, desuden koster det ikke noget at komme i gang.

Fast pris

En fast pris pr. bruger pr. måned gør at du kender dine pris måned for måned. Der kommer ingen overraskelser med høje timepriser.

Fri support

Support er inkluderet i prisen, så dine medarbejdere kan benytte vores support, og komme hurtigt videre.

Løbende it-drift

Vi holder løbende øje med din løsning, og tilpasser den efter best-practice. Det betyder at din løsning altid er tilsvarende.

Øget sikkerhed

Høj grundlæggende it-sikkerhed er indtænkt og indbygget i hele løsningen. Det giver ro i maven, og trygge medarbejdere.

Korrekte licenser

Vi sørger for at du ikke betaler for licenser du ikke har behov for. Alle licenser du har behov for, er en del af aftalen.

Gratis opstart

Det er gratis at komme i gang. Vi sørger for at flytte evt. systemer til vores løsning, så du ikke mister noget du allerede har.

Frihed, Tryghed og sikkerhed samlet i én løsning.

Når du samler din it-løsning ét sted, vil du oftest opnå besparelser på løbende udgifter samt opnår en mere sikker løsning.

Fordel 1 : Du kender prisen måned for måned

Prisen på it-serviceaftalen er fast. Du kender prisen pr. bruger måned for måned. Derved undgår du at dine udgifter svinger måned til måned, og kan planlægge budget ud i fremtiden. Der kommer ingen uforudsete udgifter.

Fordel 2 : Supporten er den del af aftalen

Når dine medarbejdere har behov for support, så er det inkluderet i løsningen. Dine medarbejdere ringer eller skriver blot til vores support, og får den hjælp de har behov for. Der kommer ingen overraskende efterregninger.

Fordel 3 : Løsningen bliver vedligeholdt

Udviklingen i it-branchen går hurtigt, og løsninger som var tidssvarende for få år tilbage, er det ikke længere. Nye teknologier gør nye ting mulige, og gør det endda på en sikker måde. Vi holder løbende løsningen ajour i forhold til tidens anbefalinger og best-practices.

Fordel 4 : En sikker og stabil løsning

Høj grundlæggende it-sikkerhed er indtænkt og indbygget i hele løsningen. Derfor får du høj grundlæggende it-sikkerhed samt en driftsstabil løsning, der holder din virksomhed kørerende og sikker.

Fordel 5 : Du betaler kun for det du har behov for

It-serviceaftalen er inkl. alle de licenser du har behov for. Vi sørger for at du ikke betaler for licenser du ikke har behov for. Vi sørger du at udnytter dine licenser, og får fuldt udbytte af dem.

Ønsker du en demonstration?
Jeg giver dig gerne en gennemgang af de muligheder, du får med en it-serviceaftale som all-inclusive.

Certificeret support-team, hjælper dig hele vejen.

Vi sørger for, at dine brugere bliver undervist i brugen af systemet, enten via velskrevne illustrerede vejledninger eller gennem fælles undervisning. Derved bliver alle medarbejdere hurtigt trygge ved at anvende løsningen.

Der sidder desuden altid et certificeret support-team klar til at hjælpe jer, hvis der skulle opstå spørgsmål.

Book en demonstration

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    Det koster ikke noget at komme i gang!

    Myten omkring at nye it-løsninger er dyre er ikke nødvendigvis sand. Det koster fx ikke noget at komme i gang med vores it-serviceaftale og outsourcing som all inclusive. Du betaler kun en fast pris pr. bruger pr. måned.

    Bygger på kendt teknologi fra Microsoft

    It-serviceaftale som all-inclusive er en outsourcing model, der med udgangspunkt i Microsoft 365 og tilhørende teknologier, definerer et fastlagt niveau for den grundlæggende it-drift.

    Løsningen samler relevante produkter, tjenester og knowhow i en fleksibel pakkemodel, der kan sammensættes så det matcher dit behov og budget.

    Priseksempler

    It-serviceaftale som all-inclusive er bygget op omkring 3 grundpakker, som alle består af forskellige licenser, funktioner og muligheder. Foruden de 3 grundpakker, kan du supplere med tillægspakker, hvis det ønskes.

    Grundpakkerne

    Oversigten indeholder de grundlæggende funktioner i pakkerne

    Tillægspakkerne

    I kombination med en grundpakke, kan du tilføje en tillægspakke. Vi tilbyder tre tillægspakker som dækker over avanceret netværksunderstøttelse, udvidet sikkerhed samt håndtering af enheder og identiteter.

    Priseksemplerne er pr. bruger pr. måned ex. moms. Akutelle priser kan varriere alt efter indhold af pakkerne.

    Ofte stillede spørgsmål om IT-serviceaftale og outsourcing som all-inclusive.

    Der er mange muligheder når du ønsker at få en it-serviceaftale, derfor har vi besvaret de mest stillede spørgsmål.

    Hvad koster det at komme i gang?

    Det koster ikke noget at komme i gang. Vores arbejde med at omdanne jeres nuværende it-løsning til en moderne all inclusive løsning, som fx indeholder migrering af filer og drev er indeholdt i løsningen.

    Hvad er prisen pr. bruger pr. måned?

    Det er flere niveauer af brugere med forskellige behov.

    Fx vil en lagermedarbejder eller servicefolk i marken, som ikke har behov for alle funktioner, kunne nøjes med en mindre pakke. Hvor en superbruger med udvidede behov skal have en større.

    Nøjagtig prissætning og tilbud laves i forbindelse med det uforpligtende rådgivningsmøde.

    Hvilke elementer er en del af aftalen?

    Alt efter hvilken type brugere I har behov for, indeholder de nødvendige Microsoft licenser såsom Office-pakken, Windows Enterprise, lagerplads i skyen, blæk og tonerservice, professionel mailprofilering, beskyttelse mod læk af fx persondata + meget mere.

    Fri support og fast pris er en del af alle brugere.

    Kan løsningen tilpasses mine unikke behov?

    Hvis din virksomhed har unikke behov, kan disse oftest også indsarbejdes i aftalen.

    Du har som standard mulighed for at udvide dine standardbrugere med tillægspakker, som fx kan dække netværk på jeres lokationer, cyberforsikring og håndtering af jeres mobile enheder.

    Der er mange muligheder, så spørg endelig ind til det, til rådgivningsmødet.

    Hvilke elementer er ikke en del af serviceaftalen?

    Der vil altid være områder som vi ikke kan inkludere i løsningen.

    Fx kan vi ikke varetage og drifte specialløsninger som kræver bestemte certificeringer eller lign.

    Desuden er der visse betingelser som skal være opfyldt for at vi kan garantere at løsningen virker.

    Betingelser og begrænsninger er noget som belyses i forbindelse med det uforpligtende rådgivningsmøde.

    Kan løsningen skaleres efter behov?

    Ja, løsningen kan skaleres efter behov. I takt med at din virksomhed vokser.

    Hvor lang tid tager implementeringen af løsningen?

    Alle it-løsninger er forskellige, så implementeringen er meget afhængig af hvor klar I selv er, og om jeres medarbejdere er klar til rejsen.

    Desuden påvirkes implementeringen af hvor meget og hvad der skal migreres til jeres nye løsning. Når en evt. foranalyse er foretaget, tager implementeringen typisk mellem 3-5 uger.

    Hvilke virksomheder har brug for løsningen?

    Alle virksomheder, som vil kende deres udgifter til it ud i fremtiden, og som ønsker frit at kunne benytte it-support uden bekymringer for efterregninger.

    //Test til get url
    // Test til get formcapture 310523