En Intranet løsning baseret på SharePoint

Moderne intranet

Moderne onlinebaseret intranet løsning

Læs mere
3

Sharepoint intranet

Moderne Intranet med SharePoint og Microsoft 365

Giv dine medarbejdere bedre rammer for samarbejde, kommunikation og vidensdeling

Det er vigtigt at dine medarbejdere har de mest optimale værktøjer, som gør dem i stand til at kommunikere, dele viden og samarbejde med hinanden på tværs af din virksomhed, og endda også med samarbejdspartnere og kunder. Det er oftest virksomhedens intranet hvor kommunikationen og samarbejdet begynder.

Et moderne intranet fra JDM

Et moderne intranet fra JDM er et fleksibelt og sikkert intranet til virksomheder, som ønsker at gøre brug af den nyeste teknologi og derved optimere deres forretningsgange og processer.Med en intranetløsning fra JDM baseret på SharePoint fra Microsoft, får du mulighed for at drage nytte af den erfaring som mere end 200 millioner brugere på verdensplan, har samlet sammen.

Den globale standard

SharePoint er en web-baseret samarbejdsplatform, som er en del af Office 365 og Microsoft 365-pakken. SharePoint anvendes af mere end 200 millioner brugere på verdensplan, og har eksisteret i mere end 15 år.Den brede udvidelse på verdensplan, og den lange levetid har bevirket at SharePoint som platform tilbyder næsten uendelige muligheder.

Dokumenter og samarbejde

SharePoint inviterer til samarbejde gemmen moderne og intelligente værktøjer og bliver derved omdrejningspunktet for din virksomhed og dine medarbejdere. Det er der, hvor alle samarbejder og deler viden. Både i og uden for din virksomhed.

Du kan samarbejde i realtid, oprette og dele indhold via de samme velkendte Microsoft Office-værktøjer, som du plejer.

Vi hjælper dig hele vejen i mål

Implementeringen af et moderne intranet udføres på baggrund af vores testede projektforløb. Processen sikrer en effektiv og veldokumenteret tilgang, der resulterer i en optimeret leveringstid og en succesfuld forandring af intranettet i virksomheden.
Opstart

Jeres specifikke krav, ønsker, målsætninger samt visionen for jeres intranet beskrives. Sammen gennemgår vi implementeringsprocessen og aftaler roller og ansvar. Dette resulterer i en projektplan, som er gennemgående for resten af projektet.

Afklaring

Vi gennemgår vores velafprøvede konfigurationsdokument i detaljer med jer. Derved sikres det at jeres nye intranet dimensioneres og tilpasses jeres ønsker og krav. Denne fase afklarer detom intranettets opsætning, struktur, navigation og grafiske identitet.

Opsætning

Jeres intranet konfigureres efter de aftalte og dokumenterede ønsker og krav. Hele opsætningen udføres i tæt dialog med jeres interessenter således at fremskridtet kan følges og justeres hvis vigtige ændringer tiltræder undervejs.

Overdragelse

Overdragelse af intranet til hele jeres virksomhed. Gennem et undervisningsforløb bliver organisationen fortrolige med brugen af intranettet. Der uddannes redaktører og administratorer i SharePoint og intranet specifikke apps.

Opfølgning

Efter en periode på egne ben er det ofte opstået en række nye spørgsmål, som vi kan hjælpe med at afklare og eventuel bistå med mere undervisning. Det også et godt tidspunkt til at indsamle feedback samt ønsker til ændringer eller nye funktioner.

Eksempler på elementer et moderne intranet kan indeholde

Dokumentbibliotek

Billedbibliotek

Medarbejderportal

Håndbøger

Koncernnyheder

Kundekartotek

Undersøgelser

RSS

Forums

Rettighedsstyring

Bogmærker

Det sker i huset

Det siger vores kunder

Et spørgsmål om tillid

For os er valget af leverandør et spørgsmål om tillid - Vi værdsætter den rådgivning og den sparring vi får hos JDM.

Camilla Dvinge

Direktør, DANCAMPS Aps

Start dit projekt

Den moderne arbejdsplads fra Microsoft og JDM

Gør organisationer og den enkelte medarbejder i stand til
at udrette mere og opnå bedre resultater

Mere frihed

Frigørelse af medarbejdere fra tid, sted og enhed, så de kan arbejde alle steder fra og via pc, smartphone eller tablet.

Højere sikkerhed

Tidssvarende sikkerheds-foranstaltninger, der sikrer data mod et stigende trusselsniveau og skærpet lovgivning (GDPR).

Nemmere samarbejde

Samarbejds- og kommunikationsværktøjer der skaber sammenhængende teams og gør både teams og de enkelte medarbejdere mere effektive.

Smartere processer

Moderne platform til forretningsprocesser, der arbejder perfekt sammen, åbner nye muligheder og giver indsigt, som gør forskel.

Pin It on Pinterest