fbpx

Teams Telefoni

Få én samlet telefoniløsning direkte i Teams

  • Ønsker I at samle jeres medarbejdere/afdelinger i ét samlet telefonisystem?
  • Har I brug for et nemmere og mere smidigt telefonsystem med fx omstilling?
  • Vil I have en telefoniløsning, der fungerer på tværs af enheder og uanset hvor medarbejderen arbejder?
Ved at samle jeres telefoni i Microsoft Teams kan du give dine medarbejdere større fleksibilitet, nemmere hverdag og smidigere processer.

Ved at anvende telefoni via Microsoft Teams kan du koble al virksomhedens kommunikation sammen i ét system.

Med telefoni via Microsoft Teams får du en bred vifte af brugbare funktionaliteter, nye konfigurationsmuligheder og smidige arbejdsprocesser – alt sammen i en velkendt brugerflade, som er nem og velkendt for medarbejderne at bruge.

Løsninger giver dig fx følgende fordele:

N

Én grænseflade at forholde sig til – så den nye løsning er nem at lære at betjene for alle medarbejdere.

N

Virker både på pc, smartphone, tablet eller Teams-understøttede bordtelefoner – så medarbejderne kan tage opkald, uanset hvilken enhed de arbejder på.

N

Sammenkobling af kontaktoplysninger og mulighed for “busy”-funktion – så der spares tid på at søge telefonnumre frem eller foretage opkald til personer, der er optaget.

Derved vil dine medarbejdere opleve smidigere arbejdsgange, større fleksibilitet og nemmere samarbejde i hverdagen, ligesom der er besparelser at hente på såvel tid som telefonudgifter.

Mere end

250 millioner

månedlige brugere.

Kilde: Microsoft

Microsoft Teams er udviklet af Microsoft og bruges globalt af mere end 500.000 virksomheder. Det er din garanti for en holdbar og troværdig platform.

Vil du også have én samlet telefoniløsning direkte i Teams?

Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af Microsoft Teams kombineret med telefoni med udgangspunkt i dine nuværende systemer.

 

 

Stefan Holm Wilkens – Teams Telefoni Ekspert

En JDM-medarbejder vil tage kontakt til dig for at aftale et tidspunkt for et demo- og rådgivningsmøde
DET FÅR DU MED EN telefoniløsning direkte i teams:

Ring og modtag opkald i Teams

Virksomhedens telefoni bliver en integreret del af Microsoft Teams, så medarbejderne kan håndtere alle opkald direkte i Teams. Det er let både at foretage og modtage opkald fra andre Teams-brugere, men også fra eksterne kontakter, som ikke anvender Teams.

En telefoniløsning i Teams har alle de funktioner, du kender fra andre telefonsystemer, fx velkomstbesked med/uden tasteinput, viderestilling, mulighed for at pause opkald og adgang til telefonsvarer.

VIRKER PÅ TVÆRS AF ENHEDER

Telefoni i Microsoft Teams virker på de fleste enheder: Stationære og bærbare computere med MacOS, Windows eller ChromeOS, tablets og smartphones med Android eller iOS.

Desuden kan telefoni via Teams afvikles på almindelige bordtelefoner, som understøtter Teams. Netop fordi Teams virker på tværs af medarbejderens enheder, fjernes behovet for at være låst til en given plads eller lokation, så medarbejderen er tilgængelig og fx en del af omstillingen, også når der arbejdes hjemmefra.

NEM HÅNDTERING AF KØ-FUNKTIONER

Telefoni via Teams giver nem håndtering af kø-funktioner for både medarbejdere og administrator. Det er simpelt som bruger at få et overblik over, hvilke telefonkøer man er en del af, og for administratorer er det let at kontrollere og angive, hvilke brugere som skal tilhøre hvilke telefonkøer.

Det kan desuden gøres muligt at tilmelde og afmelde sig kø-opkald direkte i appen for den enkelte bruger, så omdirigering af medarbejdere til at blive en del af køen eller omstillingen kan ske hurtigt og effektivt.

”OPTAGET”-FUNKTION

Det er muligt at se status på andre brugere i Teams-appen på alle enheder. Fx kan man til enhver tid se om kollegaer eller andre Teams-brugere er optaget af andre opkald eller markeret som ’ikke til stede’.

Derved undgår medarbejderne at viderestille opkald eller forsøge at ringe op til en bruger, som ikke kan svare. Denne funktion kan også anvendes ved kø-kald, så personer, som allerede taler, eller som ikke er på kontoret, ikke modtager opkald, de ikke kan besvare.

OVERSIGT OVER OPKALDSHISTORIK

Medarbejderen har altid adgang til sin seneste opkaldshistorik i Teams-applikationen. Opkaldshistorikken synkroniseres på tværs af medarbejderens enheder, så der altid er fuldt overblik over opkald, tidspunkter, kontakter mv.

OG MEGET MERE…

Via integrationen af telefoni i Teams får I adgang til en lang række funktioner – ikke blot velkendte telefonifunktioner som telefonsvarer og oplæsning af velkomsthilsen, men også sammenkobling med andre funktioner i Teams, så en medarbejder let kan videregive en besked fra en kunde til en kollega eller viderebringe en opgave til et helt team via Teams’ chat-funktion.

Komplet telefoniløsning via Microsoft Teams

Med mellem 40 og 50 telefonibrugere fordelt på tre afdelinger med hvert deres telefonsystem havde bilforhandler- og værkstedskæden V Holm Jensen brug for en samlet, effektiv og velfungerende telefoniløsning på tværs af alle afdelinger og brugere. Valget faldt på en Microsoft Teams-telefoniløsning fra JDM.

“Vi er meget glade for vores nye løsning, og samarbejdet med JDM har bare fungeret superfint. De er grundige, lytter til vores behov og leverer et produkt, der virker, og som passer til os. Det kunne ikke være bedre!”

Kim Vobbe

Eftermarkedschef, V Holm Jensen

Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket
Girl in a jacket

Udpluk af virksomheder, som anvender løsninger fra JDM

Certificeret support-team, hjælper jer hele vejen.

Vi sørger for, at dine brugere bliver undervist i brugen af systemet, enten via velskrevne illustrerede vejledninger eller gennem fælles undervisning. Derved bliver alle medarbejdere hurtigt trygge ved at anvende løsningen.

Der sidder desuden altid et certificeret support-team klar til at hjælpe jer, hvis der skulle opstå spørgsmål.

Hos JDM er din
it i trygge hænder

N

LANDSDÆKKENDE SERVICE OG SUPPORT
– kort til nærmeste certificerede medarbejder

N

TOTALLEVERANDØR AF IT TIL VIRKSOMHEDER
– infrastruktur,  forretningssystemer, hardware og cloud

N

SOLIDE PARTNERSKABER MED ANERKENDTE LEVERANDØRER
– bla. guldpartner niveau i 13 Microsoft kompetencer

Ring på +45 63 13 30 20

for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og dine medarbejdere

års erfraing

virksomheder

brugere på landsplan

Ofte stillede spørgsmål:
Skjult
Hvad skal JDMs Teams telefoni-løsning bruges til?

Løsningen udvider Microsoft Teams til også at være et avanceret og brugervenligt telefonsystem. Designet ligner Teams, men bag overfladen ligger en avanceret kommunikationsplatform, som giver alle de muligheder, man kan forvente af et avanceret telefonsystem. Noget som brugeren hverken ser, eller skal forholde sig til.

Dermed kan al den kommunikation, man skal bruge på sin arbejdsplads, udføres via Teams. Inklusive telefoni. En Teams telefoni-løsning fra JDM kan også på helt enkel vis omdanne Teams-klienten til en almindelig telefon. Vi kan tildele Teams-klienten et 8-cifret nummer, så der kan ringes til og fra Teams.

Hvad kræver det at komme i gang?

Brugere, der skal have tildelt et telefonnummer til deres Teams-klient, skal enten have en Microsoft 365 E3-licens samt en Phonesystem-licens eller den komplette Microsoft 365 E5-licens, hvor Phonesystem licensen automatisk følger med.

Der er oftest ikke behov for nyt og dyrt udstyr, specielle software-add-ons eller andet, da Microsoft Teams kan anvendes på de fleste enheder allerede.

Den korrekte licensering er noget som vil blive taget op og gennemgået ved en evt. demo af løsningen fra JDM.

Hvad hvis vi har et telefonsystem i forvejen?

Der er gennemårene leveret mange forskellige telefonløsninger og systemer. Nogle kan arbejde sammen med Microsoft Teams, andre kan ikke. Derfor er der ikke et simpelt svar på dette.

Dette er dog et spørgsmål som vil blive taget op og gennemgået ved en evt. demo af løsningen fra JDM.

Skjult
Hvad hvis man anvender Skype for Business i forvejen?

Skype for Business har været den foretrukne kommunikations- og samarbejdsplatform for mange danske virksomheder. Microsoft har meldt ud at Skype for Business online udgår og vil blive erstattet af Microsoft Teams.

Vi har løbende flyttet mange kunder fra Skype for Business til Microsoft Teams, så det er ingen hindring. Evt. spørgsmål omkring en migrering fra Skype for Business til Microsoft Teams, vil blive taget op og gennemgået ved en evt. demo af løsningen fra JDM.

På hvilke enheder og platforme kan en Teams telefoni-løsning bruges?

Alm. computere (Windows, MacOS, ChromeOS og Linux) tablets og smartphones (Android, iOS) samt udvalgte bordtelefoner, mødelokaler og direkte i moderne browsere.

Hvor hurtigt kan man komme i gang?

Når brugerne har de rette licenser, og vi har sikret at jeres udstyr og enheder er klar til en Teams telefoni-løsning, kan man komme hurtigt i gang.

Hvis en hel virksomhed skal sættes op fra bunden med hele pakken inkl. Teams + telefoni til Teams og ikke er kunde hos os i forvejen, afhænger tidsrammen af antallet af brugere, hvor avanceret og skræddersyet løsningen skal være samt, hvornår virksomhedens eksisterende telefonnumre kan porteres.

Kunder beskriver opstartsprocessen hos JDM som overraskende hurtig, smidig, tryg og sikker.

Vil du også have én samlet telefoniløsning direkte i Teams?

Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af Microsoft Teams kombineret med telefoni med udgangspunkt i dine nuværende systemer.

 

 

Stefan Holm Wilkens – Teams Telefoni Ekspert

En JDM-medarbejder vil tage kontakt til dig for at aftale et tidspunkt for et demo- og rådgivningsmøde

Få en sikker og guidet rejse til cloud

JDM er din garanti for en sikker, guidet og vellykket rejse til cloud. Vi tager udgangspunkt i Microsofts velafprøvede metoder, som giver dig en standardiseret og anerkendt proces. Derved har du fuld tryghed for at komme rigtigt fra start og sikkert i mål.

JDM’s tilgang til cloudrejsen

Vores metode for en sikker rejse til cloud handler ikke kun om vejen mod målet. Den handler også om efterfølgende vedligehold og opdatering, der sikrer den fortsatte værdi af løsningen.

Få en hybrid og fremtidssikret arbejdsplads

Begrebet ”Den hybride arbejdsplads” dækker over alle de cloudbaserede løsninger og teknologier, der understøtter nutidens digitale virksomheder og medarbejdere i hverdagen. Det er en fleksibel arbejdsmodel, designet til at gøre medarbejderen i stand til sikkert og stabilt at kunne udføre sit arbejde effektivt, både på og uden for kontoret.

JDM’s tilgang til den hybride arbejdsplads

Uanset hvad vi hjælper dig med, ser vi det i en større sammenhæng. Derved kommer vi hele vejen rundt om jeres it-behov med fokus på fleksibilitet, sikkerhed, samarbejde og procesoptimering.

Vi er eksperter i Microsoft Cloud og specialister hele vejen rundt om den hybride arbejdsplads​

JDM er all-in på cloud. Og vi er all-in på Microsoft. Med mere end 15 års erfaring kan vi dog også stadig hjælpe med klassiske og hybride løsninger på tværs af hele Microsofts økosystem.

Pin It on Pinterest