fbpx

Telefoni med Microsoft Teams

Ved at samle jeres telefoni i Microsoft Teams kan du give dine medarbejdere større fleksibilitet, en nemmere hverdag og opnå smidigere processer.

Alt din kommunikation samlet ét sted

Med telefoni via Microsoft Teams får du en bred vifte af brugbare funktionaliteter, nye konfigurationsmuligheder og smidige arbejdsprocesser – alt sammen i en velkendt brugerflade, som er nem og velkendt for medarbejderne at bruge.

Ring fra Teams

Telefoni bliver en integreret del af Teams, så dine medarbejdere kan håndtere alle opkald direkte i Teams.

Fleksibelt

Virker på de fleste enheder: Enheder med MacOS eller Windows, tablets og smartphones med Android eller iOS.

Telefonkøer

Det er simpelt at se hvilke telefonkøer man er en del af, og for administratorer er det let at administrere.

Tilgængelighed

Se om kollegaer eller andre Teams-brugere er optaget af andre opkald eller markeret som “ikke til stede” eller er på ferie.

Historik

Du har altid adgang til seneste opkaldshistorik. Historikken synkroniseres på tværs af enheder, så der altid er fuldt overblik.

Og meget mere…

Via integrationen af telefoni i Teams får I adgang til en lang række funktioner, som fx telefonsvarer, velkomsthilsen osv.

Opnå mere med din telefoniløsning til Micosoft Teams

Dine medarbejdere vil opleve smidigere arbejdsgange, større fleksibilitet og nemmere samarbejde i hverdagen, ligesom der er besparelser at hente på såvel tid som telefonudgifter.

Ring og modtag opkald direkte i Teams

Virksomhedens telefoni bliver en integreret del af Microsoft Teams, så medarbejderne kan håndtere alle opkald direkte i Teams. Det er let både at foretage og modtage opkald fra andre Teams-brugere, men også fra eksterne kontakter, som ikke anvender Teams.

En telefoniløsning i Teams har alle de funktioner, du kender fra andre telefonsystemer, fx velkomstbesked med/uden tasteinput, viderestilling, mulighed for at pause opkald og adgang til telefonsvarer.

Virker på tværs af virksomheder

Telefoni i Microsoft Teams virker på de fleste enheder: Stationære og bærbare computere med MacOS, Windows eller ChromeOS, tablets og smartphones med Android eller iOS.

Desuden kan telefoni via Teams afvikles på almindelige bordtelefoner, som understøtter Teams. Netop fordi Teams virker på tværs af medarbejderens enheder, fjernes behovet for at være låst til en given plads eller lokation, så medarbejderen er tilgængelig og fx en del af omstillingen, også når der arbejdes hjemmefra.

Nem håndtering af kø-funktioner

Microsoft Teams Telefoni giver nem håndtering af kø-funktioner for både medarbejdere og administrator. Det er simpelt som bruger at få et overblik over, hvilke telefonkøer man er en del af, og for administratorer er det let at kontrollere og angive, hvilke brugere som skal tilhøre hvilke telefonkøer.

Det kan desuden gøres muligt at tilmelde og afmelde sig kø-opkald direkte i appen for den enkelte bruger, så omdirigering af medarbejdere til at blive en del af køen eller omstillingen kan ske hurtigt og effektivt.

Live informationer om tilgængelighed

Det er muligt at se status på andre brugere i Teams-appen på alle enheder. Fx kan man til enhver tid se om kollegaer eller andre Teams-brugere er optaget af andre opkald eller markeret som ’ikke til stede’.

Derved undgår medarbejderne at viderestille opkald eller forsøge at ringe op til en bruger, som ikke kan svare. Denne funktion kan også anvendes ved kø-kald, så personer, som allerede taler, eller som ikke er på kontoret, ikke modtager opkald, de ikke kan besvare.

Oversigt over opkaldshistorik

Dine medarbejderen har altid adgang til deres seneste opkaldshistorik i Teams-applikationen. Opkaldshistorikken synkroniseres på tværs af medarbejderens enheder, så der altid er fuldt overblik over opkald, tidspunkter, kontakter mv.

Og meget mere…

Via integrationen af telefoni i Teams får I adgang til en lang række funktioner – ikke blot velkendte telefonifunktioner som telefonsvarer og oplæsning af velkomsthilsen, men også sammenkobling med andre funktioner i Teams, så en medarbejder let kan videregive en besked fra en kunde til en kollega eller viderebringe en opgave til et helt team via Teams’ chat-funktion.

FÅ EN DEMONSTRATION
Jeg giver dig gerne en demonstration af de muligheder du får med løsningen. Så kan du se og opleve alle fordelene på egen hånd.

Oplev fordelene

Alle virksomheder arbejder på hver deres måde, og måske har du nogle unikke arbejdsgange, som du ønsker at gøre lettere. Vi demonstrerer gerne mulighederne i løsningen for dig.

Book en demonstration

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    Bygger på kendt og gennemtestet teknologi

    Anvendes allerede af millioner

    Telefoni til Microsoft Teams er primært bygget på teknologi fra Microsoft. Microsoft Teams er udviklet af Microsoft og bruges globalt af mere end 500.000 virksomheder. Det er din garanti for en holdbar og troværdig platform.

    En del af det store billede

    Telefoni til Teams kan kombineres og integreres med andre løsninger

    Håndtering af din telefoni er blot en del af et større billede af din it-løsning. Derfor anbefaler vi at kombinere løsningen med vores Groups & Teams Management løsning.

    Det siger kunderne

    Hos JDM er din it i trygge hænder. Med landsdækkende service og support er der kort til nærmeste certificerede medarbejder, desuden har vi solide partnerskaber med anderkendte leverandører.

    Ofte stillede spørgsmål om telefoni til Microsoft Teams

    Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til løsningen eller ønsker en demonstration.

    Hvad kan telefoni til Teams bruges til?

    Løsningen udvider Microsoft Teams til også at være et avanceret og brugervenligt telefonsystem. Designet ligner Teams, men bag overfladen ligger en avanceret kommunikationsplatform, som giver alle de muligheder, man kan forvente af et avanceret telefonsystem. Noget som brugeren hverken ser, eller skal forholde sig til.

    Dermed kan al den kommunikation, man skal bruge på sin arbejdsplads, udføres via Teams. Inklusive telefoni. En Teams telefoni-løsning fra JDM kan også på helt enkel vis omdanne Teams-klienten til en almindelig telefon. Vi kan tildele Teams-klienten et 8-cifret nummer, så der kan ringes til og fra Teams.

    Hvordan kommer jeg i gang med telefoni til Teams?

    Brugere, der skal have tildelt et telefonnummer til deres Teams-klient, skal enten have en Microsoft 365 E3-licens samt en Phonesystem-licens eller den komplette Microsoft 365 E5-licens, hvor Phonesystem licensen automatisk følger med.

    Der er oftest ikke behov for nyt og dyrt udstyr, specielle software-add-ons eller andet, da Microsoft Teams kan anvendes på de fleste enheder allerede.

    Den korrekte licensering er noget som vil blive taget op og gennemgået ved en evt. demo af løsningen fra JDM.

    Kan telefoni til Teams fungere med andre løsninger?

    Der er gennem årene leveret mange forskellige telefonløsninger og systemer. Nogle kan arbejde sammen med Microsoft Teams, andre kan ikke. Derfor er der ikke et simpelt svar på dette.

    Hvis du ønsker at have en ekspert se på mulighederne, kan du booke en ekspert direkte på siden.

    Kan Skype for Business konverteres til Microsoft Teams?

    Skype for Business har været den foretrukne kommunikations- og samarbejdsplatform for mange danske virksomheder. Microsoft har meldt ud at Skype for Business online udgår og vil blive erstattet af Microsoft Teams.

    Vi har løbende flyttet mange kunder fra Skype for Business til Microsoft Teams, så det er ingen hindring. Evt. spørgsmål omkring en migrering fra Skype for Business til Microsoft Teams, vil blive taget op og gennemgået ved en evt. demo af løsningen fra JDM.

    Hvilke enheder er kompatible med Microsoft Teams?

    Alm. computere (Windows, MacOS, ChromeOS og Linux) tablets og smartphones (Android, iOS) samt udvalgte bordtelefoner, mødelokaler og direkte i moderne browsere.

    //Test til get url