fbpx

Business Central

Er tiden løbet fra din ERP-løsning, eller vil du starte på en frisk?

Måske oplever du, at:
• dine gamle tilføjelser ikke virker længere?
• virksomheden har ændret sig meget, siden du opgraderede sidst?
• du mangler funktioner som din nuværende løsning ikke tilbyder?

Business Central er en alt-i-én skalerbar ERP-løsning, udviklet til små- og mellemstore virksomheder

En ERP-løsning, der tilpasser sig til din virksomhed

Business Central er designet til at være meget nemmere at navigere i og skaber en forbedret oplevelse for alle brugere i din virksomhed.

Med Business Central får du:
N

En fremtidssikret ERP-løsning, der er bygget til små og mellemstore virksomheder.

N

Et brugervenligt miljø, der virker på pc’ere, telefoner og tablets.

N

Et system, der kan tale sammen med resten af dine programmer og systemer.

Business Central integrerer alle dine systemer i én samlet, lettilgængelig og sikker platform, der gør dig i stand til at træffe klogere beslutninger, gøre dine processer strømlinede og sætte gang i din vækst.

40%

skifter ERP-løsning på bagrund af fornyet funktionalitet.

Kilde: NetSuite

Business Central-løsningen bygger på Microsofts egne værktøjer, så løsningen kan uden problemer kobles sammen med dine øvrige Microsoft-produkter.

Vil du også have en ERP-løsning, som er tilpasset dine behov?

Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af hvad Business Central kan gøre for dig

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    Jacob Iversen – Business Central Solution Expert

    En JDM-medarbejder vil tage kontakt til dig for at aftale et tidspunkt for et demo- og rådgivningsmøde
    Det får du med en Business Central- løsning fra JDM:
    \

    Én samlet platform

    Implementer én løsning til administration af din økonomi, salg, service og drift med muligheden for at tilkoble applikationer som løn, bankapps, CRM-systemer eller tilpassede API’er.

    Automatiske opdateringer

    Business Central er en cloud-løsning, som løbende bliver opdateret. Du slipper for dyr vedligeholdelse og utilsigtede opgraderinger af udstyr.

    Tilgængelighed, når som helst hvor som helst

    Business Central er bygget til at fungere på et væld af enheder, med dedikerede apps til både iOS, iPadOS, Android, Windows 10 og 11, samt i alle moderne browsere.

    Indbygget kunstig intelligens (AI)

    Business Central har indbygget intelligens, som kan monitorere dine virksomheddata og spare dig tid og kræfter, ved at forud se trends i dine aktiviteter. Kombineres det fx med funktionerne i Microsoft Power BI, opnår du indblik, som ikke tidligere har været muligt.

    Fuld Outlook-integration

    Business Central er et produkt fra Microsoft, hvilket sikrer høj integration til deres andre løsninger. Du kan fx oprette tilbud, behandle ordrer og indsende fakturaer direkte til Business Central uden at forlade Outlook.

    N

    En pålidelig teknologileverandør

    Business Central er et produkt fra verdens førende teknologileverandør til virksomheder i alle størrelser, nemlig Microsoft. Det er din garanti for, at sikkerheden, funktionaliteten og fremtidssikringen ikke findes bedre.

    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket
    Girl in a jacket

    Udpluk af virksomheder, som anvender løsninger fra JDM

    Hos JDM er din
    it i trygge hænder

    N
    LANDSDÆKKENDE SERVICE OG SUPPORT
    – kort til nærmeste certificerede medarbejder
    N

    TOTALLEVERANDØR AF IT TIL VIRKSOMHEDER
    – infrastruktur,  forretningssystemer, hardware og cloud

    N
    SOLIDE PARTNERSKABER MED ANERKENDTE LEVERANDØRER
    – bla. guldpartner niveau i 13 Microsoft kompetencer

    Ring på +45 63 13 30 20

    for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig og dine medarbejdere

    års erfaring

    virksomheder

    brugere på landsplan

    Ofte stillede spørgsmål om Business Central:
    Skjult
    Vores data er i dag svær at holde opdateret og få adgang til, gør Business Central det lettere?

    Kvaliteten af de beslutninger, du træffer i din virksomhed, afhænger af de data, du har adgang til, og kvaliteten af dem.

    Med Business Central er dine data altid fuldt opdaterede og tilgængelige i realtid. Pålidelige datakilder danner grundlag for rapportering af KPI’er, som er lette at samle og dele i selvbetjeningsrapporter. Dette giver en solid basis for videnbaseret beslutningstagning på tværs af virksomheden.

    Ydermere er systemerne fuldt integreret med Office 365 og i stand til at forbedre effektiviteten og produktiviteten med opgave- og workflowautomatisering ved hjælp af velkendte værktøjer, herunder Excel, Word og Outlook.

     

    Hvad koster Business Central?

    Licenserne til Business Central tilbydes på flere forskellige niveauer. Disse kan oftest kombineres for at opnå besparelser.

    Priserne varerier alt efter ønsket funktionalitet. Her er eksempler på priser:

    Business Central Essential-licens: ca. 440.- pr. bruger pr. måned.
    Business Central Premium-licens: ca. 630.- pr. bruger pr. måned.
    Business Central Team-member-licens: ca. 50.- pr. bruger pr. måned.

    Vi hjælper dig med at vælge det mest optimale licenser til netop jeres løsning og behov.

     

    Er Business Central det nye Dynamics NAV?

    I forbindelse med, at Microsoft flyttede Dynamics NAV til skyen, skiftede løsningen også navn til Business Central. Business Central deler funktionalitet med Dynamics NAV, men har fået en ny og bedre brugerflade, understøttelse af GDMOR og adgang til andre Dynamics-moduler.

     

    Kan jeg opgradere til Business Central fra min nuværende løsning?

    Hvis du i dag anvender en Dynamics NAV-løsning, er der forskellige muligheder for direkte opgradering til Business Central. En forhåndsanalyse fra JDM vil belyse, i hvilket omfang det er muligt at opgradere direkte.

    Anvender du i dag andet end Dynamics NAV, er en direkte opgradering vanskelig. Her tilbyder vi på baggrund af en forhåndsanalyse en detaljeret plan for en evt. migrering til Business Central.

    Skjult
    Hvilke virksomheder har brug for Business Central?

    Alle virksomheder som ønsker at optimere deres ERP-arbejdsgange. Business Central er let at komme i gang med, især for små og mellemstore virksomheder, da mange af funktionerne allerede er indbyggede, eller meget let tilgængelige.

    Hvilke udvidelser findes der til Business Central?

    Der er mange muligheder for udvidelser og integrationer til Business Central, og listen bliver hele tiden længere. Her er et lille udsnit af, hvilke udvidelser du kan gøre brug af:

    • Komme/gå-registrering
    • Mailfakturering,
    • Indscanning af bilag
    • Udlæg- og kørselsstyring
    • Bankintegration
    • MobilePay-integration
    • Salgs- og lagerforecast
    • Håndscanner-løsning
    • Stregkodegenerator
    Kan jeg fakturere det offentlige gennem Business Central?

    Ja, EAN-fakturering er en standard-funktion i Business Central. Vi hjælper dig gerne med at få det opsat korrekt.

    Hvordan kommer jeg i gang med Business Central?

    Du udfylder formularen på denne side, eller kontakter os direkte på 63133020 eller service@jdm.dk. Vi aftaler tidspunkt for en indledende workshop, som vil afklare det videre forløb.

    Vil du også have en ERP-løsning, som er tilpasset dine behov?

    Kontakt os i dag for en uforpligtende demo af hvad Business Central kan gøre for dig

      Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

      Jacob Iversen – Business Central Solution Expert

      En JDM-medarbejder vil tage kontakt til dig for at aftale et tidspunkt for et demo- og rådgivningsmøde
      //Test til get url