fbpx
cloudwork, logo

Et simpelt og kraftfuldt CRM

Modulopbygget CRM-løsning designet til danske virksomheder

Danske virksomheder kan anvende modulerne som de er – lige ud af boksen og uden behov for tilpasninger. Da cloudwork er bygget på en åben og kendt platform fra Microsoft, er unikke tilpasninger dog muligt.

Få mere ud af din CRM-løsning

Gennemtestet løsning, som virker på tværs af enheder og brancher.

Opnå smartere processer med cloudwork. Det førende CRM er udviklet til danske virksomheder og designet til at være brugervenligt og fuldt skalerbar.

Servicepersonale der sidder og er igang med at hjælpe kunder.

Servicepersonale

Gør dine medarbejde i stand til at yde bedre kundeservice, så kundeoplevelsen og loyaliteten overfor din virksomhed styrkes.

Virksomhedsejere

Gør det lettere for ejere at få indblik i virksomheden, gennem detaljerede rapporter om salg og produktivitet.

Teknikere

Gør dem i stand til fx at notere vareforbrug, billeddokumentere og endda fakturere direkte på mobilen.

Salgsledere

Få detaljerede rapporter om salgsaktivitet, produktivitet og individuel ydeevne. Professionel håndtering af kontakter.

Sælgere

Ingen manuelle regneark, og overlad kedelig og manuel vedligeholdelse af virksomheder og kontaktpersoner til cloudwork.

Meget prisvenlig

Modulopbygningen tillader skalering, så du kun betaler for hvad du har behov for. Kom i gang fra 249.- pr. bruger.

Opnå mere med cloudwork CRM fra Microsoft og JDM.

Cloudwork er en modulbaseret og køreklar CRM-løsning. Med cloudwork får du overblik over kunder, kontaktpersoner og salgsmuligheder samlet ét sted, så du undgår unødvendigt tastearbejde og spildtid.

Samtidig opnår du og dine medarbejdere større fleksibilitet til effektivt at arbejde alle steder fra og frihed til at benytte pc, smartphone eller tablet.

Sælgere

Sig ”farvel” til rodede regneark og manuelle opgaver, som er kedelige og skaber spildtid. Med cloudwork CRM bliver tilbudsgenerering og opfølgning lettere, da dine data er samlet ét sted. Du sælger mere, men arbejder mindre.

Servicepersonale

Giv dine servicemedarbejdere mulighed for hurtig og bedre at kunne betjene dine kunder. Sags- og opgavestyring samt klassificering og tildeling af opgaver bruger samme data som resten af din virksomhed.

Servicetekniker

Du har ikke længere behov for at notere vareforbrug bag på en kuvert i bilen. Med cloudwork kan du notere vareforbrug, tidsregistrere, billeddokumentere og fakturere direkte hos kunden fra enten pc eller mobil.

Salgsleder

Med cloudwork behøver du aldrig manuelt at opdatere og vedligeholde fx salgsrapporter – Dine stamdata, aktiviteter, kampagner og resultater opdateres automatisk. Lad automatikken klare opgaverne for dig.

Virksomhedsejer

Du får et større og mere aktuelt indblik i hele din virksomhed. Dine data er samlet ét sted, og kan arbejde sammen med løsninger fra tredje-part. Fx Business Central, VIRK og Microsoft 365.

FÅ EN DEMONSTATION
Jeg giver dig gerne en demonstration af de muligheder du får med løsningen. Så kan du se og opleve alle fordelene på egen hånd.

Virker på tværs af enheder

Cloudwork er udviklet til at fungere på de enheder du arbejder fra. Fleksibiliteten gør at du og dine medarbejdere kan arbejde mere effektivt. Du har adgang til cloudwork alle steder fra, via fx pc, mac, smartphone eller tablet.

Mulighed for fri-brugersupport

Få tryghed i din CRM-løsning

I løsningen tilbyder vi muligheden for at få fri brugersupport, så dine medarbejdere tryg at ringe til vores danske support og få hjælp til at anvende løsningen.

En del af det store billede

Kan kombineres og integreres med andre løsninger

Håndtering af CRM-data er blot en lille del af virksomheds it-løsning. Derfor er cloudwork udviklet til fx at kunne kombineres med Modern Management-løsningen, som håndterer opdateringer og vedligehold af din it.

Fuld integration

Bruger du allerede nogle af Microsofts tjenester, så er det nemt at komme i gang med cloudwork, da cloudwork er baseret på Microsoft Power Platform.

Microsoft Power Platform er integreret i Microsoft sammenhængende cloud økosystem. Det betyder at, du får samme høje sikkerhedsniveau, at brugernavne og adgangskoder kan anvendes på tværs at systemer, og at der er dyb integration til alle de velkendte Microsoft Office-programmer f.eks. Outlook og Excel.

Bygger på kendt teknologi

Anvendes allerede af millioner

Cloudwork CRM-løsningen er primært bygget på teknologi fra Microsoft. Deres CRM-teknologi, anvendes af millioner af brugere på verdensplan, og er derfor gennemtestet.

Udvides efter behov

Tilpasses dine behov

Cloudwork er en køreklar løsning lige ud af boksen. Dog er ingen virksomheder ens, og tilpasninger kan forekomme. Cloudwork kan tilpasses netop dine unikke behov.

Let at komme i gang

Bruger du allerede nogle af Microsofts tjenester, så er det nemt at komme i gang med cloudwork, da CRM-løsningen er baseret på teknologi fra Microsoft.

Cloudwork er som udgangspunkt designet til danske virksomheder så det er både hurtigt, nemt og sikkert at komme i gang.

Book en demonstration

    Når du udfylder formularen, accepterer du samtidig vores privatlivspolitik.

    Se hvordan det virker

    Vi har lavet tre videoer som, viser hvordan cloudwork virker. I disse eksempler tager vi et kig på integration til Office-pakken, interaktive dashboards samt stamdata og aktivitetsstyring.

    CRM Integration til Office-pakken

    Interaktive dashboards

    Stamdata og aktivitetsstyring

    Det siger kunderne

    Hos JDM er din it i trygge hænder. Med landsdækkende service og support er der kort til nærmeste certificerede medarbejder, desuden har vi solide partnerskaber med anderkendte leverandører.

    Priser på Cloudwork CRM

    Cloudwork CRM kan blive en del af din it-løsning på forskellige måder. Du kan basisudgaven, som anvendes af de fleste danske virksomheder. Desuden har du mulighed for at udvide og tilpasse din løsning.

    De angivne priser er eksempler på hvad du kan forvente at løsningen koster. I priserne er der ikke beregnet mængde- eller samlerabat.

    Ofte stillede spørgsmål om Cloudwork CRM-løsningen

    Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til løsningen eller ønsker en demonstration.

    Hvilke virksomheder har brug for cloudwork CRM?

    Virksomheder der ønsker at vokse – Hvis du ønsker en konkurrencefordel i dit segment, kan CRM-software give dig det. CRM kan tage byrden fra it-ledelse af dine medarbejdere ved at automatisere dine forretningsprocesser, så du kan fokusere på det, der er vigtigt: at lede dit firma til succes.

    Hvilke enheder kan cloudwork CRM bruges på?

    Cloudwork CRM virker på langt de fleste enheder. Alle de enheder som understøttes af Microsoft, er også understøttet af Cloudwork CRM. Fx Windows pc’ere, Mac, Android og Apple tablets og smartphones.

    Hvilke produkter kan Cloudwork CRM bruges med?

    Foruden en tæt integration til Microsofts egne produkter, kan cloudwork CRM integreres med en lang række af andre produkter. Fx kan der nævnes HubSpot, MailChimp og Adobe til Marketing, en lang række indscanningsværktøjer samt telefonisystemer og BI-software.

    Er mit firma for stort til cloudwork CRM?

    Ingen virksomheder er ens, og behovet for cloudwork CRM kan ikke alene bestemmes efter virksomhedens størrelse. Dog kan der være funktioner som store virksomheder har behov for, som ikke er indbygget i cloudwork. Der er Dynamics 365 CRM en oplagt muligt. Læs mere om Dynamics 365 her.

    Hvordan kommer jeg i gang med cloudwork CRM?

    Du udfylder formularen på denne side, ellers kontakter du os direkte på 63133020 eller service@jdm.dk. Vi aftaler tidspunkt for en indledende workshop, som vil afklare det videre forløb.

    Hvor lang tid tager overgangen til cloudwork CRM?

    En indledende workshop vil afklare forløbet. Typisk vil implementeringen forgår over nogle måneder. Det er vigtigt at få hele din virksomhed med, når de nye muligheder tages i brug.

    Hvad skal jeg forberede for at komme i gang?

    Skriv evt. ned hvilke ting der fungerer godt i din nuværende løsning, samt hvilke ting du ønsker at forbedre. Dette er ikke en nødvendighed for at komme i gang med en indledende workshop.

    Hvad bruges Microsoft cloudwork CRM til?

    Det er en kategori af integrerede, datadrevne softwareløsninger, der forbedrer, hvordan du interagerer og gør forretninger med dine kunder. CRM-systemer hjælper dig med at administrere og vedligeholde kunderelationer, spore salgsemner, marketing og pipeline og levere indsigtsgivende data.

    Er Dynamics det samme som cloudwork CRM?

    Cloudwork CRM bygger på Dynamics teknologi fra Microsoft.

    I 2016 erstattede Microsoft Dynamics CRM med Dynamics 365, et fuldt ombygget produkt specielt designet til kundeengagement. Dynamics 365 er et kombineret CRM- og ERP-produkt, der inkluderer fuld Dynamics AX-pakke til ERP, og Business Edition inkluderer den økonomiske suite bygget fra Dynamics NAV.

    Hvad koster cloudwork CRM?

    Cloudwork CRM kan sammensættes på mange forskellige måder, med mange forskellige funktioner. Det hele afhænger af din virksomhed, og dine behov.

    Du kan se et priseksempel her.

    //Test til get url
    // Test til get formcapture 310523