
Simpelt og kraftfuldt CRM baseret på Microsoft Power Platform
Bygget på

Designet for Danske virksomheder
Få mere ud af din CRM-løsning
Færdig brugbar løsning, som virker på tværs af enheder
Opnå smartere processer med cloudwork. Det førende CRM er udviklet til danske virksomheder og designet til at være brugervenlig og fuldt skalerbar.
Komplet modulopbygget CRM-løsning til alle brancher
Mange virksomheder kan anvende modulerne som de er – lige ud af boksen og uden behov for tilpasninger.
Cloudwork er baseret på Microsoft Power Platform og derfor nemt at lære, da det ligner andre systemer fra Microsoft.
Den åbne Microsoft platform gør det også muligt at tilpasse cloudwork uendeligt, så du får et CRM, der passer til dine arbejdsgange.

Servicepersonale
Giv dine servicemedarbejdere mulighed for hurtig og bedre betjening så kundeoplevelse og -loyalitet overfor din virksomhed styrkes.

Virksomhedsejere
Du har mange opgaver i din virksomhed. Gør det lettere for dig selv ved at spore dine kontakter og kunder – alt sammen med det samme værktøj. Det er nemt at komme i gang og bruge.

Serviceteknikere

Salgsledere
Få detaljerede rapporter om salgsaktivitet, produktivitet og individuel ydeevne. Du har alle de data, du skal bruge for at gøre dit team i stand til at opnå mere.

Sælgere
Slip af med dit manuelle regneark, og overlad kedelig og manuel vedligeholdelse af virksomheder og kontaktpersoner til cloudwork, så du opnår mere kontrol og indsigt i din salgsproces.
Se fordelene ved cloudwork
Cloudwork er en modulbaseret og køreklar CRM-løsning. Med cloudwork får du overblik over kunder,
kontaktpersoner og salgsmuligheder samlet ét sted, så du undgår unødvendigt tastearbejde og spildtid.
Samtidig opnår du og dine medarbejdere større fleksibilitet til effektivt at arbejde alle steder fra og frihed til at benytte pc, smartphone eller tablet.
Fungerer på tværs af enheder
Cloudwork er bygget til at fungere på de enheder du arbejder fra.
Du og dine medarbejdere opnår større fleksibilitet til effektivt at arbejde alle steder fra og frihed til at benytte pc, smartphone eller tablet.



Fuld integration

Fuld integration til alt, du kender fra Microsoft
Bruger du allerede nogle af Microsofts tjenester, så er det nemt at komme i gang med cloudwork, da cloudwork er baseret på Microsoft Power Platform.
Microsoft Power Platform er integreret i Microsoft sammenhængende cloud økosystem. Det betyder at, du får samme høje sikkerhedsniveau, at brugernavne og adgangskoder kan anvendes på tværs at systemer, og at der er dyb integration til alle de velkendte Microsoft Office-programmer f.eks. Outlook og Excel.
Cloudwork er som udgangspunkt designet til danske virksomheder så det er både hurtigt, nemt og sikkert at komme i gang.
Få en solid start med cloudwork basismodul
Cloudwork basismodulet giver adgang til basale relations- og aktivitetsstyringsværktøjer, og derudover de vertikale moduler der ønskes. Basismodulet kan desuden nemt tilpasses og integreres til øvrige systemer og processer, såsom Dynamics, Mailchimp m.fl.
*Ved valg af moduler skelnes mellem to brugertyper: Kontobrugere (brugere med fuld funktionalitet)
og frontlinjebrugere (brugere med begrænset funktionalitet).
BASISPAKKE
249kr/bruger
Med basismodulet får du overblik over dine kunder, kundeemner, kontaktpersoner og salgsmuligheder.
149kr /frontlinjebrugere
- Stamdata og aktivitetsstyring
- Integration til VIRK
- Pipelinestyring
- Kampagneoversigt og resultater
- Segmentering af kunder og kontaktpersoner
- Dashboards
- Integration til Outlook, Word og Excel
Tilføj moduler for ekstra funktionalitet
Med cloudwork ekstra moduler giver du dig selv og dine medarbejdere de helt rigtige værktøjer til at få kunder og forretning til at gå op i en højere enhed.
Modulerne åbner op for yderligere funktionaliteter, så du kan arbejde effektivt, uanset om du er på farten eller på kontoret.
UDVIDET SALG
49kr/bruger
Få økonomisk overblik i realtid, så du ved hvordan salget går på tværs af kunder, produkter, og sælgere.
- Tilbudsgenerering med mulighed for konvertering til PDF (Document Cloud)
- Produkter, priser og rabatter
- Opfølgning på salgsbudgetter
- Integration til VIRK (CVR Cloud Premium)
- Integration til Business Central (Forudsætter Power Automate)
SERVICEAFTALE
49kr/bruger
Fastlæg servicebesøg og sammenhold
dem med din kapacitet planlægning.
- Ordrestyring
- Planlægning af ordre/opgaver inkl. cyklus
- SMS-besked til kunde (kræver særskilt service)
- Udførelse af servicepersonel (fx via mobilapp)
- Kvittering for udførselse
- Tidsregistrering
- Fotodokumentation
- Klar til fakturering
KUNDESERVICE
49kr/bruger
Giv dine servicemedarbejdere mulighed for hurtigt og bedre betjening så kundeoplevelse og -loyalitet styrkes.
- Sags- og opgavestyring
- Klassificering og tildeling af opgaver med regler
- Konverter mail til supportsag
- Notifikationer til slutbruger
- Overblik over igangværende sager
- Rapportering på afsluttede sager
PROJEKT
49kr/bruger
Med projektmodulet kan dufølge med
i medarbejderes tidsforbrug og
spore relevante aktiviteter.
- Kalkulation og estimat
- Tidsregistrering
- Estimatlås
- Timegodkendelse
- Faktura eksport (Excel)
HR
49kr/bruger
Få overblik over dine medarbejdere
og tilhørende data, så du overholder GDPR
- Ansøgninger
- Ansættelseskontrakter
- Udstyrsregistrering (fx it-udstyr, nøgler m.m.)
- Kompetenceliste
- Ferieplanlægning og registrering
- Sygdomsregistrering og statistik
- Medarbejderevaluering
- Jubilæumsadvisering
FRONTLINJE
149kr/bruger
Licensen giver adgang til basale funktioner på tværs af moduler.
Til dem med begrænset behov
Frontlinjebrugere – dvs. brugere, der kan nøjes med begrænset funktionalitet – kan kosteffektivt tildeles en licenstype, der giver begrænset adgang.
Tillægstjenester sikrer, at cloudwork vokser med dig
Vil du være sikker på, at cloudwork altid er optimalt afstemt til din forretning? Med vores tillægstjenester får du ikke kun adgang til fri support,
men også løbende rådgivning om, hvorvidt modulerne fortsat understøtter dine behov.
FORRETNINGSTILPASNING
Ændringer af løsning foranlediget af forretningsbehov
PROJEKTESTIMAT
FRI BRUGERSUPPORT
Hjælp til brugere i brugen af eller fejl i
den bestående løsning
149kr/bruger
MODERN MANAGEMENT
Proaktiv undersøgelse af mulige ændringer af løsning foranlediget af teknologisk udvikling
249kr/modul
Har du brug for hjælp?
Vi sidder klar ved telefonen til at besvare dine spørgsmål.
Ring til os mandag til torsdag fra 8:00 til 16.00 og fredag fra 8:00 til 15:00.
+45 63 13 30 20
Det siger vores kunder
Et spørgsmål om tillid
For os er valget af leverandør et spørgsmål om tillid - Vi værdsætter den rådgivning og den sparring vi får hos JDM.