JDM Helpdesk
Få support – Kontakt vores helpdesk.
Opret Support-Ticket
Opret en support ticket i vores system, og beskriv din udfordring.
Ring til os
Ring direkte til vores support team, og få hjælpe til at løse dine udfordringer.
Remote session
Opret en direkte forbindelse mellem
JDM og din enhed.
-
–
Dansk - Vejledning
1. Tryk på den grønne “Start remote session” knap.
2. Vælg “Kør programmet” og accepter eventuelle advarsler” knap.
3. Angiv den 8-cifrede pinkode, som du får af din supportmedarbejder
English - Guide
1. Click on “Start remote session”
2. Chose to run the program and accept any warnings
3. Type the 8-digit pin code that you will receive from your supporter
Helpdesk & Hotline
Telefonen er åben mandag til torsdag fra 8:00 til 16:00 og fredag fra 8:00 til 15:00
Du kan altid oprette en Support-Ticket – Selvom Helpdesken ikke er åben.
Du kan bruge vores support og hotline, også selv om din virksomhed ikke har indgået en fastpris supportaftale. Du skal dog være opmærksom på, at du kan blive faktureret for den tid, det tager, og derfor skal du sikre dig, at din henvendelse er i overensstemmelse med retningslinjerne i din virksomhed.
Døgnservice
Kunder, der har beredskabsaftale, kan uden for normal åbningstid ringe på det udleverede telefonnummer til vagtpersonalet.