Casestory – Civica

Vil være de bedste

Vi vil være de bedste på Fyn, og det hjælper IT-platformen fra JDM os til at opnå.

Civica er en almen boligorganisation opstået af fusionen mellem Højstrup Bolig og OAB 1. januar 2014. Civica har langt over 100 afdelinger med ca. 11000 almene boliger på hele Fyn.

Detaljer


Civica

Som nogle der gerne vil være de bedste på Fyn, har de valgt at optimere deres kommunikation og sikkerhed ved hjælp af deres valg at arbejde sammen med
JDM A/S. I deres løsning har de Microsoft 365, Office 365 og Microsoft Teams, for at få det bedste teamwork.

Have et nært forhold

For boligorganisationen Civica er det vigtigt at have en it-partner, der forstår virksomheden og kan rådgive til helt andre løsninger, end Civica selv forestillede sig.

Og understreger, at tillid spiller en stor rolle i det nære forhold. Derfor har Civica samlet al deres it hos JDM – det er også her, de køber hardware.

“Hos JDM er vi altid velkomne, og de har altid tid til os. Det betyder rigtig meget for os at have et nært forhold til vores it-partner. At vi har en lokal partner, gør tingene meget mere fleksible.”

Morten Gudiksen

IT-projektledelse, Civica

Vi har én leverandør til alt udstyr. Én indgang. Ét sted at ringe hen. Indimellem betaler vi måske 1-2 % mere for en vare, men det opvejes hurtigt af, at vi får den rigtige service. JDM tænker på vores behov.

Moren Gudiksen

IT-projektledelse, Civica

Det giver ro i maven

Da Civica skulle have nyt trådløst netværksudstyr, søgte Morten Gudiksen efter otte nye switche. Men JDM rådede ham til i stedet at købe én stor chassis-switch, som betød en mærkbar besparelse. JDM har bygget løsningen fra bunden, konfigureret den og yder også support og service. Løsningen er nem at skalere og giver større fleksibilitet. 

Det har givet ro i maven, fordi det nye rackskab er overskueligt. Og så ved vi, det er gennemtestet, der er styr på tingene hos JDM, og det skal bare være i orden. De er der, når vi har brug for dem.

Moren Gudiksen

IT-projektledelse, Civica

Bl.a. har Morten Gudiksen oplevet en JDM-konsulent, der kl. 02.30 om natten stadig ikke ville gå hjem, fordi systemet ikke kørte optimalt.

Ikke en opgave, som JDM ikke har kunne løfte

Gennem Office 365 har Civica også valgt en mailløsning, oprettet og serviceret af JDM. Det gør kommunikationen med Civicas forskellige afdelingsbestyrelser nemmere og let at vedligeholde. Mailløsningen lever op til kravene om datasikkerhed, som er væsentligt, når der som hos Civica er mange forskellige modtagere.

Vi har ikke kunnet komme med en opgave, JDM ikke har kunnet løfte.

Moren Gudiksen

IT-projektledelse, Civica

Løsningen indeholder

Moderne it-løsninger er oftest en sammensætning af teknologier, systemer og løsninger. Nedenstående elementer indgår i denne case:

Vi hjælper også gerne dig

Den moderne arbejdsplads er forankret i skyen og den digitale verden. En verden hvor mennesker og teknologi arbejder problemfrit sammen og derfor kan opnå mere og skabe bedre resultater.

Vi skaber værdi på tværs af segmenter og brancher

Vi samler på glade og tilfredse kunder og vi gør hver dag en indsats for at levere kvalitet, der skaber værdi for dem. Her er et udpluk:

Pin It on Pinterest

Share This