Casestory – Sølyst – Den Kongelige Skydebane

Fra Server til Cloud

JDM har hjulpet Sølyst – Den kongelige Skydebane med at udskifte deres gamle Small Business Server med en moderne løsningen med Office 365 til email, dokumentstyring og kommunikation baseret på Exchange Online og SharePoint Online. Herudover har Sølyst også fået effektiv styring og sikkerhed på computerne med Windows Intune. Alt i alt er driften blevet forenklet med høj driftsikkerhed og produktivitet til følge med lavere månedlige omkostninger.

Detaljer

Sølyst – Den Kongelige Skydebane

Sølyst – Den kongelige Skydebane har udskiftet deres gamle Small Business Server med en moderne løsningen med Office 365 til email, dokumentstyring og kommunikation baseret på Exchange Online og SharePoint Online.

Fleksibilitet med Office 365

På Sølyst tager vi os af planlægningen af vores gæster fester fra ende til anden. Der er det vigtigt at vi har et effektivt system til at notere alle ønsker og detaljer. Når gæsten kommer på dagen er vi sikre på at have alle detaljer på plads og kan dermed sikre at alle får en dejlig fest.

Iben Marbruger

General Manager, Sølyst

Køkkenchef Henrik Willert Nielsen udtaler at med sin SmartPhone får stor fleksibilitet med Office 365. Når Henrik forlader Sølyst kan han stadig kommunikere med kunderne om selskaber og menuer. Den fleksibilitet er helt afgørende for at Henrik nemt og effektivt kan sikre at Sølysts gæster får en perfekt oplevelse.

Løsningen indeholder

Moderne it-løsninger er oftest en sammensætning af teknologier, systemer og løsninger. Nedenstående elementer indgår i denne case:

Vi hjælper også gerne dig

Den moderne arbejdsplads er forankret i skyen og den digitale verden. En verden hvor mennesker og teknologi arbejder problemfrit sammen og derfor kan opnå mere og skabe bedre resultater.

Vi skaber værdi på tværs af segmenter og brancher

Vi samler på glade og tilfredse kunder og vi gør hver dag en indsats for at levere kvalitet, der skaber værdi for dem. Her er et udpluk:

Pin It on Pinterest

Share This