fbpx
Kvinden fortæller sine kollegaer hvor mange fordele man kan få ved at bruge Pronestor

Effektivt mødebooking
system

til mødelokaler, biler og andre delte ressourcer

Effektivt mødelokaler, biler og andre delte ressourcer

Mangler I et effektivt mødebooking system til at styre jeres møderum, biler og andre delte ressourcer, som alle kan booke? For der er altid run på den slags ressourcer – og det er ærgerligt, når folk får booket et rum, der mangler det fornødne udstyr eller går i gang med mødet i et helt forkert mødelokale. Det har vores mødebooking system nogle smarte genveje til at undgå.

Skærm foran mødelokalet fra Pronestor

Hos JDM sælger vi et ikke mindre end genialt mødebooking system fra Pronestor, der både kan bruges til at styre bookingen af mødelokaler, biler og alle mulige andre delte ressourcer i jeres firma. Systemet kan integreres med mødeplanlæggeren i Microsoft Outlook og kan enten installeres på jeres egen server i virksomheden eller hostes i skyen.

gratis ebog

De 4 mest almindelige sikkerhedsfaldgruber

Sådan driver du din virksomhed på en sikker måde - når som helst og hvor som helst.

Interaktive infoskærme til hvert møderum

Til systemet fås der nogle smarte infoskærme til jeres møderum, der fortæller hvilket møde, der afholdes i rummet og hvor længe det varer. Fra skærmen kan I tilmed forlænge bookningen, hvis lokalet stadigt er ledigt eller booke et ledigt lokale til et ad hoc møde. I kan også afslutte mødet, hvis I slutter før tid – så andre kan overtage lokalet og udnytte den uventede ledighed.

Hardwaren til infoskærmene vælger I selv. For systemet er hardwareuafhængigt. Alle iPads, Android og Windows tablets med et browserprogram kan bruges – ja, selv en smartphone med stort nok display er en mulighed.

Vi kan levere smarte ophæng i et flot design til stort set alle former for tablets og mobiler. Selve udseendet af infoskærmen kan tilpasses til jeres firmas design guidelines og farver, så informationsskærmene bliver en velintegreret helhed i virksomheden. Det ser virkelig professionelt ud!

 

Fuldt og altid opdateret overblik over mødelokalerne

Integrationen med Microsoft Outlook sikrer, at medarbejderne bare kan fortsætte med at booke deres møde, ganske som de plejer. Den eneste forskel de mærker der, er, at de får mange flere informationer tilgængelig om de enkelte lokaler. Samtidig får de overblik over alle de mødelokaler, I har i virksomheden. Ikke bare i den enkelte afdeling men overalt hvor I har afdelinger placeret. Så skal de holde møde med kollegaer på en anden lokation, kan de selv finde et velegnet mødelokale i den pågældende afdeling og booke det direkte. Der er ikke brug for hjælp fra en kollega i den anden afdeling.

Samtidig slipper medarbejderne for at booke et mødelokale uden video- og konferencefaciliteter til mødet med online deltagere eller for, at der ikke er en projektor i lokalet til den præsentation, de skal afholde. Det bliver bare meget nemmere at booke møde – og opstår behovet ad hoc, kan du hurtigt spotte ledige møderum fra Outlook eller booke et ledigt lokale direkte fra infoskærmen uden for møderummet.

 

Effektiv administration

Fra systemets administrationsmodul kan I få overblik over, hvor effektivt de enkelte mødelokaler udnyttes, hvilke ressourcer der anvendes ved de møder der afholdes i lokalet, hvilke tider på dagen, ugen, måneden eller året mødelokalet er mest anvendt og hvor tit mødelokalet f.eks. bookes, uden at blive brugt.
Administrationsmodulet dækker ikke kun jeres egen lokation, men alle de steder i verden, jeres firma har mødelokaler og andre delte ressourcer. Samtidig får administratoren besked, så snart der er problemer med en informationsskærm ved et møderum – uanset hvor i verden mødelokalet befinder sig.

 

Kan også bruges til biler og andre delte ressourcer

Systemet kan også anvendes til at booke firmaets biler, delte arbejdspladser og andre delte ressourcer. Det er bare at oprette dem i systemet med de parametre, der er brug for. Så kan I få samme effektive bookning og administration af disse ressourcer, som det nu er muligt med jeres mødelokaler.

 

Vil du vide mere, så book et møde med os

Vil du have mere at vide om, hvilke muligheder Pronestor mødebooking system giver jeres virksomhed, så book et møde med os. Det foregår dog stadig på den gode gammeldags måde med at give os et ring, sende os en mail eller udfylde formularen her på siden.

Vi samler på glade kunder

Mød vores kunder

”Vi har i flere år arbejdet sammen med JDM, og vi er glade for den sparring og vejledning vi får.”

Niclas Pedersen

IT Driftchef, Wash World

”Vi var på udkig efter en it-partner, som vi kunne opbygge et langsigtet samarbejde med. Den partner fandt vi i JDM.”

Denis Lewinsky

CEO, Dansk Tandforsikring

”Vi var på udkig efter en it-virksomhed, som havde vores behov som kernekompetence, og det fandt vi hos JDM.”

Arne Sivebæk

CFO, STOK Emballage

Nyheder

Seneste artikler

Hold din computer sikker derhjemme

Hold din computer sikker derhjemme

Vigtige ting du skal vide som forberedelse til Windows 11 – Hvis en virksomhed ikke forbereder sig kan de ende med uventet nedetid.

7 grunde til at din virksomhed har brug for en firewall

7 grunde til at din virksomhed har brug for en firewall

I dag er virksomheder mere end nogensinde tidligere forbundet på global skala. Langt de fleste virksomheder har forbindelse til internettet, hvilket gør det meget lettere at udføre mange opgaver og forretningsfunktioner.

Få en sikker og guidet rejse til cloud

JDM er din garanti for en sikker, guidet og vellykket rejse til cloud. Vi tager udgangspunkt i Microsofts velafprøvede metoder, som giver dig en standardiseret og anerkendt proces. Derved har du fuld tryghed for at komme rigtigt fra start og sikkert i mål.

JDM’s tilgang til cloudrejsen

Vores metode for en sikker rejse til cloud handler ikke kun om vejen mod målet. Den handler også om efterfølgende vedligehold og opdatering, der sikrer den fortsatte værdi af løsningen.

Få en hybrid og fremtidssikret arbejdsplads

Begrebet ”Den hybride arbejdsplads” dækker over alle de cloudbaserede løsninger og teknologier, der understøtter nutidens digitale virksomheder og medarbejdere i hverdagen. Det er en fleksibel arbejdsmodel, designet til at gøre medarbejderen i stand til sikkert og stabilt at kunne udføre sit arbejde effektivt, både på og uden for kontoret.

JDM’s tilgang til den hybride arbejdsplads

Uanset hvad vi hjælper dig med, ser vi det i en større sammenhæng. Derved kommer vi hele vejen rundt om jeres it-behov med fokus på fleksibilitet, sikkerhed, samarbejde og procesoptimering.

Vi er eksperter i Microsoft Cloud og specialister hele vejen rundt om den hybride arbejdsplads​

JDM er all-in på cloud. Og vi er all-in på Microsoft. Med mere end 15 års erfaring kan vi dog også stadig hjælpe med klassiske og hybride løsninger på tværs af hele Microsofts økosystem.

Pin It on Pinterest

Share This