Effektivt mødebooking
system
til mødelokaler, biler og andre delte ressourcer
Effektivt mødelokaler, biler og andre delte ressourcer
Mangler I et effektivt mødebooking system til at styre jeres møderum, biler og andre delte ressourcer, som alle kan booke? For der er altid run på den slags ressourcer – og det er ærgerligt, når folk får booket et rum, der mangler det fornødne udstyr eller går i gang med mødet i et helt forkert mødelokale. Det har vores mødebooking system nogle smarte genveje til at undgå.
Hos JDM sælger vi et ikke mindre end genialt mødebooking system fra Pronestor, der både kan bruges til at styre bookingen af mødelokaler, biler og alle mulige andre delte ressourcer i jeres firma. Systemet kan integreres med mødeplanlæggeren i Microsoft Outlook og kan enten installeres på jeres egen server i virksomheden eller hostes i skyen.
Interaktive infoskærme til hvert møderum
Til systemet fås der nogle smarte infoskærme til jeres møderum, der fortæller hvilket møde, der afholdes i rummet og hvor længe det varer. Fra skærmen kan I tilmed forlænge bookningen, hvis lokalet stadigt er ledigt eller booke et ledigt lokale til et ad hoc møde. I kan også afslutte mødet, hvis I slutter før tid – så andre kan overtage lokalet og udnytte den uventede ledighed.
Hardwaren til infoskærmene vælger I selv. For systemet er hardwareuafhængigt. Alle iPads, Android og Windows tablets med et browserprogram kan bruges – ja, selv en smartphone med stort nok display er en mulighed.
Vi kan levere smarte ophæng i et flot design til stort set alle former for tablets og mobiler. Selve udseendet af infoskærmen kan tilpasses til jeres firmas design guidelines og farver, så informationsskærmene bliver en velintegreret helhed i virksomheden. Det ser virkelig professionelt ud!
Fuldt og altid opdateret overblik over mødelokalerne
Integrationen med Microsoft Outlook sikrer, at medarbejderne bare kan fortsætte med at booke deres møde, ganske som de plejer. Den eneste forskel de mærker der, er, at de får mange flere informationer tilgængelig om de enkelte lokaler. Samtidig får de overblik over alle de mødelokaler, I har i virksomheden. Ikke bare i den enkelte afdeling men overalt hvor I har afdelinger placeret. Så skal de holde møde med kollegaer på en anden lokation, kan de selv finde et velegnet mødelokale i den pågældende afdeling og booke det direkte. Der er ikke brug for hjælp fra en kollega i den anden afdeling.
Samtidig slipper medarbejderne for at booke et mødelokale uden video- og konferencefaciliteter til mødet med online deltagere eller for, at der ikke er en projektor i lokalet til den præsentation, de skal afholde. Det bliver bare meget nemmere at booke møde – og opstår behovet ad hoc, kan du hurtigt spotte ledige møderum fra Outlook eller booke et ledigt lokale direkte fra infoskærmen uden for møderummet.
Effektiv administration
Fra systemets administrationsmodul kan I få overblik over, hvor effektivt de enkelte mødelokaler udnyttes, hvilke ressourcer der anvendes ved de møder der afholdes i lokalet, hvilke tider på dagen, ugen, måneden eller året mødelokalet er mest anvendt og hvor tit mødelokalet f.eks. bookes, uden at blive brugt.
Administrationsmodulet dækker ikke kun jeres egen lokation, men alle de steder i verden, jeres firma har mødelokaler og andre delte ressourcer. Samtidig får administratoren besked, så snart der er problemer med en informationsskærm ved et møderum – uanset hvor i verden mødelokalet befinder sig.
Kan også bruges til biler og andre delte ressourcer
Systemet kan også anvendes til at booke firmaets biler, delte arbejdspladser og andre delte ressourcer. Det er bare at oprette dem i systemet med de parametre, der er brug for. Så kan I få samme effektive bookning og administration af disse ressourcer, som det nu er muligt med jeres mødelokaler.
Vil du vide mere, så book et møde med os
Vil du have mere at vide om, hvilke muligheder Pronestor mødebooking system giver jeres virksomhed, så book et møde med os. Det foregår dog stadig på den gode gammeldags måde med at give os et ring, sende os en mail eller udfylde formularen her på siden.
Nyheder
Seneste artikler
AI hjælper virksomheder med at forbedre it-sikkerheden
AI hjælper virksomheder med at forbedre it-sikkerheden – Danske virksomheder er i høj grad begyndt at udnytte mulighederne ved AI og ML.
Sådan sparer du penge med Microsoft 365!
Leder du efter måder at spare penge og forbedre effektiviteten af din virksomhed? Så behøver du kun se på Microsoft 365.
Dynamics NAV – End of support
Dynamics NAV – End of support! – Vi ser på betydningen af dette og hvordan din virksomhed skal forholde sig, hvis I stadig anvender NAV
Dynamics NAV – Derfor skal du have en plan!
Dynamics NAV – Derfor skal du have en plan! Har du en migrationsstrategi på plads, eller har du svært ved at komme i gang?
Derfor er Business Central bedre og mere sikker end Dynamics NAV!
Business Central er bedre og mere sikker end Dynamics NAV! Business Central tilbyder flere fordele i forhold til Dynamics NAV, læs dem her.
10 spørgsmål om Business Central
10 spørgsmål om Business Central – Vi ser nærmere på 10 populære spørgsmål, som virksomheder stiller, når de overvejer Business Central.