Effektivt mødebooking
system
til mødelokaler, biler og andre delte ressourcer
Effektivt mødelokaler, biler og andre delte ressourcer
Mangler I et effektivt mødebooking system til at styre jeres møderum, biler og andre delte ressourcer, som alle kan booke? For der er altid run på den slags ressourcer – og det er ærgerligt, når folk får booket et rum, der mangler det fornødne udstyr eller går i gang med mødet i et helt forkert mødelokale. Det har vores mødebooking system nogle smarte genveje til at undgå.
Hos JDM sælger vi et ikke mindre end genialt mødebooking system fra Pronestor, der både kan bruges til at styre bookingen af mødelokaler, biler og alle mulige andre delte ressourcer i jeres firma. Systemet kan integreres med mødeplanlæggeren i Microsoft Outlook og kan enten installeres på jeres egen server i virksomheden eller hostes i skyen.
Interaktive infoskærme til hvert møderum
Til systemet fås der nogle smarte infoskærme til jeres møderum, der fortæller hvilket møde, der afholdes i rummet og hvor længe det varer. Fra skærmen kan I tilmed forlænge bookningen, hvis lokalet stadigt er ledigt eller booke et ledigt lokale til et ad hoc møde. I kan også afslutte mødet, hvis I slutter før tid – så andre kan overtage lokalet og udnytte den uventede ledighed.
Hardwaren til infoskærmene vælger I selv. For systemet er hardwareuafhængigt. Alle iPads, Android og Windows tablets med et browserprogram kan bruges – ja, selv en smartphone med stort nok display er en mulighed.
Vi kan levere smarte ophæng i et flot design til stort set alle former for tablets og mobiler. Selve udseendet af infoskærmen kan tilpasses til jeres firmas design guidelines og farver, så informationsskærmene bliver en velintegreret helhed i virksomheden. Det ser virkelig professionelt ud!
Fuldt og altid opdateret overblik over mødelokalerne
Integrationen med Microsoft Outlook sikrer, at medarbejderne bare kan fortsætte med at booke deres møde, ganske som de plejer. Den eneste forskel de mærker der, er, at de får mange flere informationer tilgængelig om de enkelte lokaler. Samtidig får de overblik over alle de mødelokaler, I har i virksomheden. Ikke bare i den enkelte afdeling men overalt hvor I har afdelinger placeret. Så skal de holde møde med kollegaer på en anden lokation, kan de selv finde et velegnet mødelokale i den pågældende afdeling og booke det direkte. Der er ikke brug for hjælp fra en kollega i den anden afdeling.
Samtidig slipper medarbejderne for at booke et mødelokale uden video- og konferencefaciliteter til mødet med online deltagere eller for, at der ikke er en projektor i lokalet til den præsentation, de skal afholde. Det bliver bare meget nemmere at booke møde – og opstår behovet ad hoc, kan du hurtigt spotte ledige møderum fra Outlook eller booke et ledigt lokale direkte fra infoskærmen uden for møderummet.
Effektiv administration
Fra systemets administrationsmodul kan I få overblik over, hvor effektivt de enkelte mødelokaler udnyttes, hvilke ressourcer der anvendes ved de møder der afholdes i lokalet, hvilke tider på dagen, ugen, måneden eller året mødelokalet er mest anvendt og hvor tit mødelokalet f.eks. bookes, uden at blive brugt.
Administrationsmodulet dækker ikke kun jeres egen lokation, men alle de steder i verden, jeres firma har mødelokaler og andre delte ressourcer. Samtidig får administratoren besked, så snart der er problemer med en informationsskærm ved et møderum – uanset hvor i verden mødelokalet befinder sig.
Kan også bruges til biler og andre delte ressourcer
Systemet kan også anvendes til at booke firmaets biler, delte arbejdspladser og andre delte ressourcer. Det er bare at oprette dem i systemet med de parametre, der er brug for. Så kan I få samme effektive bookning og administration af disse ressourcer, som det nu er muligt med jeres mødelokaler.
Vil du vide mere, så book et møde med os
Vil du have mere at vide om, hvilke muligheder Pronestor mødebooking system giver jeres virksomhed, så book et møde med os. Det foregår dog stadig på den gode gammeldags måde med at give os et ring, sende os en mail eller udfylde formularen her på siden.
Nyheder
Seneste artikler
De 10 mest stillede spørgsmål om Epson EcoTank printere
De 10 mest stillede spørgsmål om Epson EcoTank printere – Lad os se på de 10 mest stillede spørgsmål om Epson EcoTank-printere!
Epson EcoTank: Et robust alternativ til de udfasede HP PageWide-modeller
Epson EcoTank: Et robust alternativ til de udfasede HP PageWide-modeller – EcoTank-modellerne er et pålideligt alternativ til HP PageWide.
Epson Ecotank vs. HP Laserprintere: Hvad er det rigtige for dig?
Epson Ecotank vs. HP Laserprintere: Hvad er det rigtige for dig? Vi sammenligner Epson Ecotank-printere med HP Laserprintere.
Epson EcoTank – Den gode printinvestering
Epson EcoTank – Den gode printinvestering – En printer, der kan spare dig og din virksomhed penge, tid og besvær på lang sigt.
90% af danske virksomheder har dårlig it-sikkerhed på deres mobiltelefoner
90% af danske virksomheder har dårlig it-sikkerhed på deres mobiltelefoner – Selvom det er et af virksomhedernes vigtigste redskab
Derfor er multifaktorgodkendelse vigtigt for dig
Multifaktorgodkendelse og Conditional Access er vigtigt for dig og din virksomhed – det hjælper dig med at beskytte din virksomhed og jeres data.