fbpx

Nyt SharePoint indsigt dashboard

Detaljerede indsigter i SharePoint-administrationscenteret.

Lancering at nyt SharePoint indsigts dashboard

Microsoft har meddelt, at de lancerer et nyt dashboard til detaljerede indsigter i SharePoint-administrationscenteret.

I SharePoint-administrationscentret kan SharePoint-administratorer nu opleve et helt nyt dashboard, der med simple diagrammer givet et meget overskueligt overblik. Dette nye dashboard kan tilpasses – du kan tilføje, fjerne og arrangere kort, så de passer til dine behov.

Microsoft har meddelt, at de udruler det nye dashboard SharePoint-administrationscenter løbende.

Det nye dashboard er en opgradering til din eksisterende startside og viser alle eksisterende oplysninger sammen med nogle nye såsom:

      • SharePoint storage usage
      • SharePoint site usage
      • SharePoint filaktivitet
      • OneDrive brug
      • OneDrive filaktivitet
      • Søgninger på aktive websteder
      • Følsomhedsetiketter
      • Term store operations

Administratorer kan også tilføje relevante elementer fra Microsoft 365 admincenter til startsiden i SharePoint admincenter, såsom:

      • Service health
      • Message centre
      • Microsoft 365 active users report

Derudover vises funktioner eller handlinger, der hjælper administratorer med at styre deres intranet bedre, nu som en ‘anbefaling’ på siden. Disse anbefalinger er skræddersyet til hver organisation og hjælper dig med at lære om forbedringer, som du måske ikke kender til.

Microsoft vil begynde at rulle opdateringen ud i midten af ​​maj og forventer, at udrulningsfasen er afsluttet i slutningen af ​​juli.

Du kan læse mere som SharePoint Admin center her:

https://docs.microsoft.com/en-us/sharepoint/what-s-new-in-admin-center 

Interesseret i et moderne intranet med SharePoint og Microsoft 365?

Giv dine medarbejdere bedre rammer for samarbejde, kommunikation og vidensdeling

Det er vigtigt at dine medarbejdere har de mest optimale værktøjer, som gør dem i stand til at kommunikere, dele viden og samarbejde med hinanden på tværs af din virksomhed, og endda også med samarbejdspartnere og kunder. Det er oftest virksomhedens intranet hvor kommunikationen og samarbejdet begynder.

gratis ebog

De 4 mest almindelige sikkerhedsfaldgruber

Sådan driver du din virksomhed på en sikker måde - når som helst og hvor som helst.

    Når du udfylder formularen, accepterer du vores privatlivspolitik.

    Vi samler på glade kunder

    Mød vores kunder

    Nyheder

    Seneste artikler

    4 typer backupløsninger forklaret

    4 typer backupløsninger forklaret

    4 typer backupløsninger forklaret : Indbyggede løsninger, Byg-det-selv, lokal løsning samt cloudløsning. Hvad er der rigtige for dig?

    //Test til get url